EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Качеството на хотелските услуги у нас

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Качеството на хотелските услуги у нас

mail13:00 | 29.12.2023прегледи 649 коментарикоментари 0


Качеството на хотелиерските услуги в България се подобрява, сочат резултатите от изследване на Хотелския форум за 2023-а - първата година без пандемични ограничения.

Изследването обхваща период от една година и в него са включени общо над 1200 хотела от цяла България, които разполагат с 20 и повече стаи и категоризация три, четири и пет звезди.

Целта е да бъдат оценени обективно всички хотели в страната и след това да бъдат популяризирани тези, които предоставят потребителско изживяване на най-високо ниво - каза Георги Дучев, директор на Хотелския форум.

В края на миналата година Хотелският форум създаде първия у нас индекс - "Хотскор", който чрез алоритми изчислява качеството при всеки отделен хотел. През тази година са събрани и анализирани над 500 000 потербителски оценки.

Изследваните хотели разполагат с капацитет от общо 110 000 стаи. Около половината от всички са морски, една четвърт са градски, а с по около десетпроцентен дял са планинските, СПА и други ваканционни, в които влизат хотели в близост до природни и исторически забележителности. Анализът сочи, че общият брой потребителски оценки през 2023 година нараства с около 15% спрямо 2022, каза още Георги Дучев.

"След 19 януари ние ще обявим и индекса за всички хотели в България. Всеки ще може да провери кой хотел какъв индекс на потребителско удовлетворение има. Тази информация ще бъде достъпна безплатно за всички на сайта Besthotels.bg", заключи той./БНР

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg