АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Кетчупът Heinz спечели от рецесията
Американската компания за хранителни изделия HJ Heinz Co обяви, че печалбата й е спаднала с 16 процента през второто тримесечие спрямо същия период преди година заради динамиката на валутните курсове, предаде Асошиейетед прес.
Heinz , както по-голяма част от компаниите от сектора, обаче е спечелила в периода на рецесия от потребителите, които са започнали да се хранят по-често у дома, благодарение на което продажбите й са се увеличили.
Производителят на кетчуп с марката Heinz, пържените картофи Ore-Ida и други хранителни продукти е спечелил 231,4 млн. д. или 73 цента на акция спрямо 276,7 млн. д. или 87 цента на акция за същия период година по-рано.
Продажбите на групата са се увеличили с 2 процента до 2,67 млрд. долара.
Резултатите надхвърлят прогнозите на анализаторите, които очакваха печалба от 69 цента на акция и приходи от 2.63 млрд. долара.
Tweet |
|