АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Китай с платформа за mobile-пазаруване
Китай е пуснал платформа за мобилно пазаруване, наречена LightInTheBox.com, съобщи Синхуа. Влизайки в уеб-портала чрез своите компютри и мобилни телефони, потребители от над 200 страни и региони ще могат да закупуват продукти, произведени в Китай. Взимайки предвид бурното нарастване на броя на потребителите на мобилен Интернет, платформата е специално оптимизирана за смартфони и предоставя специфични версии за мобилен интернет и мобилни приложения.
Платформата поддържа 10 езика: английски, френски, испански, италиански, португалски, руски, холандски, японски, немски и арабски; съвместима е с различни кредитни карти и платформи за онлайн разплащане по цял свят, и има близо 10,000 продукта от 14 категории, като дрехи, електронни продукти, аксесоари и стоки за бита.Обемът на търговията с реални стоки на китайския пазар за мобилна електронна търговия възлезе през 2011 г. на 15.67 милиарда юана, като се очаква числото да достигне 25.15 милиарда юана през тази година и да надхвърли 40 млрд. юана до 2013 г.
Tweet |
|