АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Китай:Търсене на японски коли въпреки спорове
Продажбите в Китай на автомобили от големите японски марки са се увеличили значително през 2013 година въпреки териториалния спор за островите Сенкаку, предизвикал голямо напрежение между Токио и Пекин, предаде Франс прес. Номер едно в сектора - Тойота (Toyota Motor) - обяви днес, че миналата година нейните китайски филиали са продали 917 500 превозни средства, което е растеж от 9,2 процента на годишна основа и е нов рекорд.
Това равнище е над целта от 900 000, която групата си бе поставила. След този добър резултат автомобилостроителят разчита да продаде тази година над 1,1 милиона коли в Китай, поставяйки
акцент върху компактните модели. Друга японска компания Хонда (Honda) - също е подобрила
най-високия си резултат на китайския пазар със 757 021 продадени превозни средства за 2013 година, което е с 26 процента повече спрямо предходната година, обяви днес говорител. За тази година
Хонда предвижда да продаде 900 000 коли. Нисан (Nissan) също съобщи за силни продажби в Китай между януари и ноември, отчитайки увеличение от 13,1 процента на година основа до 1,13 милиона единици, според данни от декември. Днес компанията не представи нови резултати, но за годината залага на 1,27 милиона коли.
Tweet |
|