EUR 1.9558
USD 1.8535
CHF 2.0887
GBP 2.3406
CNY 2.5586
you tube
mobile version

Китайците - все по-взискателни

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Китайците - все по-взискателни

mail14:00 | 13.06.2011прегледи 502 коментарикоментари 0


Китайските потребители проявяват все по-изтънчен вкус и очакват по-широка гама от по-добри продукти, според публикувания днес доклад на Американската камара на търговията в Шанхай и консултантската компания Booz&Co, цитиран от Асошиейтед прес.
Според този документ местните компании изпреварват чуждестранните при използването на електронната търговия за увеличаване на продажбите. В доклада се отбелязва, че Китай вероятно ще стане вторият в света потребителски пазар до 2015 година, като е изпреварван само от САЩ. Тъй като доходите им нарастват, китайците ще имат достатъчно покупателна способност да купуват 14 процента от световните стоки до 2015 година спрямо 5 процента сега, се посочва в проучването, в което са участвали 135 големи компании за потребителски стоки, като 70 процента от тях са мултинационални. По-големият достъп до информация, пътувания и интернет помагат на китайците да научат повече за различните начини на живот и увеличава желанието за по-голямо разнообразие от стоки. Тъй като богатството продължава да расте хората ще започнат да се съсредоточават повече върху удовлетворението от плодовете на труда си, като обърнат по-голямо внимание на развлекателните дейности, местните пътувания, изкуството и науката и личното усъвършенстване, се посочва в проучването.
Тези тенденции отразяват превръщането на Китай от централно планова икономика в динамична потребителска икономика. Почти всички компании, участвали в проучването, посочват, че активно използват вече електронната търговия или планират да го направят скоро, докато мултинационалните компании са по-малко склонни към това. Китайските компании срещат по-малко трудности при наемането на персонал, отколкото чуждестранните, и имат стратегии за големи обеми и ниски цени, по-приспособени към вкуса на стотиците милиони нови потребители, към които са насочени, се посочва в доклада.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg