АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Класацията „dm: Какво искат жените?“
За своя празник 8-и март дамите искат магнетични очи и перфектна кожа на лицето. Това показват данните от класацията „dm: Какво искат жените?“. На първо място е спирала за очи на цена 15-20 лева. Тя е следвана от друга спирала, но на цена 8-10 лева. Топ 3 се допълва от ампули с лифтинг ефект, които струват 6-10 лева.
Класацията „dm: Какво искат жените?“ класира десетте най-продавани продукта за женска красота от категориите: „Декоративна козметика“, „Грижа за лице“, „Грижа за тяло“, „Аромати“ и „Подаръчни комплекти“ по показателя оборот. Тя е изготвена на база на продажбите в периода 14 февруари-14 март 2016 г. на dm, която е най-голямата верига за търговия с дрогерийни стоки в България с 67 магазина в 25 града. Като „дрогерийни“ се определят продукти за лична хигиена, козметика, за бебето, за домашните любимци, за почистване на дома, за здравословен начин на живот като био храни, натурална козметика, хранителни добавки и други. Целта на класацията е да помогне както на дамите при избора на продукти за разкрасяване за празника, така и на господата, които купуват подаръци за своите половинки.
Поглед като на Клеопатра
Всяка дама иска да има погледа на Клеопатра, а и господата също нямат против половинките им да са с магнетични очи. Затова и четири от петте най-продавани продукти са спирали за очи.
Победителят е на цена 15-20 лева. Това e спирала с двойно действие, която придава изключителен обем на миглите. На второ място е спирала на цена 8-11 лева с арганово масло, което е определяно като „течно злато“ в козметиката. Класираните на 4-то и 5-то място спирали за очи са на цени съответно 8-11 и 9-12 лева.
Перфектна кожа на лицето
Изкушаващият поглед върви и с нежна кожа на лицето. Очевидно това е приоритет за българките, тъй като останалите 6 продукта в топ 10 на класацията са от категория „Грижа за лицето“.
С най-предно класиране, на 3-о място, са ампули с лифтинг ефект за гладка и опъната кожа на цена 6-10 лева. Българките държат и на чистотата на лицето си, което се доказва от шестата позиция на мицеларна вода за почистване на цена 7-10 лева. В топ 10 присъства още един подобен продукт, който е на цена 6-9 лева. Нарастващата популярност на мицеларните води се дължи на това, че те са подходящи за всякакъв вид кожа и не съдържат алкохол и други агресивни компоненти. А вълшебният ефект се постига благодарение на съдържащите се в тях частици, които абсорбират замърсителите.
Грижата за кожата на лицето предполага и подхранването ѝ с качествени кремове, които придават еластичност и забавят стареенето. На седмо място в класацията е дневен крем на цена 11-14 лева с Anti-Aging ефект. Той е следван от овлажняващ дневен крем на цена 12-15 лева. На девето място е крем с екстракт от охлюви, който възстановява клетките в кожата, овлажнява я в дълбочина и я предпазва от образуване на бръчки.
Tweet |
|