АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Клиенти определят цени в Пикадили
Продукт с цена по преценка на клиента се появи в магазините.
До 15 август пълнозърнестите продукти Y-Gen ще се предлагат без фиксирана цена в магазините Пикадили в София и Варна, съобщиха от Brand Lab, фирмата, която въвежда новата бизнес концепция.
Според стратегията, всеки ще може да остави, каквато сума сам определи в специални касички на входовете на магазините. Средствата от нестандартната продажба ще бъдат използвани за написване на историята на поколение Y (хората, преживели промените на 80-те и 90-те години на миналия век).
Няма друг период от съвременната история, който да е изпълнен с толкова повратни моменти. Ние станахме свидетели на огромна техническа революция, живяхме и живеем във време на велики личности, преминахме през множество културни и политически промени, преживяхме стари режими и се адаптирахме към нови, коментират от мотивите си Brand Lab.
Източник: Infostock.bg
Tweet |
|