АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Кой е мистър 20% на ГЕРБ



Времето на европейските избори в България бе белязано от истинско разточителство на средства от страна на партиите за реклама и PR.
Според анализ на GfK най-много разходи е направила Коалиция за България - 612 хил. лв. за реклама по телевизията, втора е Синята коалиция - с 470 хил. лв., "Лидер" - с малко над 455 хил. лв., РЗС - с малко над 410 хил. лв., НДСВ - с около 380 хил. лв., ГЕРБ са около 100 хил. лв., цитирани от БТА.
И тук е интересното. Според конфиденциални признания на партийни и рекламни експерти на ГЕРБ 20% от парите за реклама на партията трябвало да се върнат в портфейла на един от неговите по-дребни лидери.
За националните избори вероятно ще се повтори това усилие отново.
Въпросът е кой е малкият лидер, който си позволя такъв тип поведение, след като самата партия обяви истинска война на корупцията.
Tweet |
|