АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Кой е сервизът на годината?
„София Франс Ауто – Търговски и Сервизен Комплекс 3” бе обявен за „Автомобилен сервиз на годината” 2012. Призът бе връчен по време на официалната церемония по награждаване на победителите във второто издание на конкурса „Автомобилен сервиз на годината”. Инициативата се организира от Shell България, в партньорство със сп. Auto Bild.
Сервизът на годината бе излъчен сред общо 37 кандидати от цялата страна. По време на специалната церемония в Зала 1 на НДК награди бяха раздадени и в останалите конкурсни категории. „Венци Габрово”, гр. Габрово, получи приз в категорията „Компактен мултифункционален сервиз”. „София Ауто”, гр. София, бе обявен за „Голям мултифункционален сервиз”, а „София Франс Ауто – ТСК 3” спечели награда за „Оторизиран сервиз на автомобилна марка”. Специално отличие за сервиз „Близо до клиента” бе присъдено на „ХЕЕД-91 Христо Петров” – сервизът, събрал най-много гласове от потребители в първия онлайн етап на конкурса.
„По време на посещенията на журито, колегите ни бяха впечатлени не само от изключително съвременната техническа база на сервизите, но и от качеството на обслужване и грижата за клиента,” каза Камелия Славейкова, Изпълнителен директор на Shell България.
Второто издание на конкурса „Автомобилен сервиз на годината” се проведе с участието на сервизи от цялата страна. Изборът на победител протече в два етапа - онлайн гласуване от потребителите на адрес http://serviznagodinata.autobild.bg и оценка от жури на място в сервизите, събрали най-много гласове от онлайн гласуването. Журито бе съставено от автомобилни експерти и журналисти, представители на потребителска асоциация и Shell България.
„Автомобилен сервиз на годината” има за цел да насърчи добрата професионална грижа за автомобила. Конкурсът отдава заслужено внимание на специалистите, които стимулират профилактиката на автомобила, демонстрират добро отношение към клиентите и не спират да развиват своите професионални знания и умения.
Конкурсът „Автомобилен сервиз на годината” се организира от Shell България, като част от работата на компанията в подкрепа на шофьорите и автомобилните специалисти. През 2009 г. Shell започна проекта „Аз обичам колата си“, целящ да насърчи шофьорите да извършват редовни технически прегледи при професионалисти. През 2011 г. стартира и инициативата Shell Академия за горива, в рамките на която автомобилни специалисти бяха запознати с новостите в областта на горивата и тяхната роля за поддържане на доброто техническо състояние на автомобила.
Tweet |
|