АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Кой засегна пазара на бъчви?



DiVino
Глобалната тенденция за вина без дъб започна да засяга вече производителите на бъчви. Продажбите на френския Vicard Tonnelleries например са намалели с 20%. През 2008, базираната в Коняк компания е продала 50 000 бъчви, докато през 2012 – 40 000. "През 2008, 3% от произведеното вино в световен мащаб беше отлежавало в дъб, докато сега говорим вече за 2%. На практика сме загубили 33% от пазара, споделя Пиер Марше, маркетинг директор на Vicard пред the drinks business. Тенденцията в момента е да се търсят плодови вина, които са замислени да се пият млади, а това не работи в наша полза", добавя още той.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg