АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Кока Кола работи за 100% рециклирана бутилка
Компанията Кока-Кола обяви, че променя подхода си към опаковките, поставяйки си за цел до 2030 г. да подпомогне оползотворяването и рециклирането на еквивалента на 100% от опаковките, които произвежда и продава на глобално ниво.
Компанията и нейните партньори бутилировачи са си поставили няколко ключови цели:
Инвестиция в планетата: До 2030 г. системата на Кока-Кола по света ще подпомага събирането и рециклирането на еквивалента на всяка продадена бутилка или кен. Компанията ще инвестира допълнителен маркетингов бюджет и ресурс, за да постигне 100% оползотворяване на отпадъците и да информира консуматорите си какво, къде и как да рециклират. В ангажимента влиза оползотворяването на опаковки от безалкохолната индустрия, включително и такива на конкуренти. Кока-Кола ще работи заедно с местните общности, бизнес партньори, своите клиенти и потребители, за да обърне внимание на проблеми като изхвърлянето на използваните опаковки и отпадъците в морето.
Инвестиция в опаковките: За да изпълни своята цел, компанията ще продължава да работи върху разработването на 100% рециклируеми опаковки и да търси начини за създаване на все по-добри бутилки - дали с повече рециклирано съдържание, дали чрез суровини на растителна основа или чрез намаляване съдържанието на пластмаса във всяка от тях. В момента по-голямата част от опаковките на компанията могат да се рециклират. До 2030 г. системата на Кока-Кола се стреми да произвежда своите бутилки от минимум 50% рециклирано съдържание, а голямата цел е да се утвърди нов световен стандарт при производството на опаковки в безалкохолната индустрия.
Компанията ще работи за постигането на тези цели с помощта на няколко глобални партньори: Ellen MacArthur Foundation's New Plastics Economy initiative, The Ocean Conservancy/Trash Free Seas Alliance и World Wildlife Fund (Cascading Materials Vision and Bioplastic Feedstock Alliance).
На местно ниво системата на Кока-Кола в България планира да предприеме действия с нови или настоящи партньори, както и да работи активно със свои ключови клиенти, за да мотивира потребителите да рециклират повече и по-често своите опаковки.
Tweet |
|