EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Колко харчим за Св. Валентин?

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Колко харчим за Св. Валентин?

mail13:10 | 14.02.2017прегледи 1093 коментарикоментари 0


Годишното проучване "Mastercard Love Index", което представя данни от анализа на разплащателните трансакции за последните три години, разкрива, че емоционалното харчене бележи ръст от 49%. Макар все още по-голямата част от покупките да се извършват лично, дигитализацията вече превзема и Св. Валентин - трансакциите, извършвани в сайтове за електронна търговия по време на романтичния празник, бележат ръст от 37%.

Ако все още не сте избрали нещо специално за любимия човек, това не е повод за паника. Данните на Mastercard показват, че не сте единствените. По-голямата част от покупките за Св. Валентин се извършват в последния момент, като 13-и февруари акумулира 47,7 милиона от трансакциите през последните три години.

Последните години ясно показват, че пътят към сърцето определено минава през стомаха, като харченето в ресторанти бележи стремителен ръст от 102% от 2014-а година.

"Макар през последните няколко години да казваме „обичам те" по различни начини, да засвидетелстваш чувствата си към някого на 14-и февруари е по-популярно от всякога.

Проучването „Mastercard Love Index" подчертава ключови глобални и регионални тенденции с цел да предложи на търговците безценна информация за това как потребителите искат да прекарат най-романтичния ден в годината," коментира Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България и Македония.

Проучването, което изследва потребителското поведение на повече от 200 територии по света, отличава няколко други покупателни тенденции.

Личното отношение продължава да бъде от значение: Въпреки продължителния ръст на онлайн пазаруването, 95% от транзакциите около Св. Валентин все още се извършват лично. Латинска Америка отбелязва най-голям ръст при онлайн покупките - с 250% повече от 2014-а до 2016-а година. Следва я Близкият изток и Африка с 56% ръст.

снимка:Pixabay.com


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg