АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Компаниите нямат стратегия за работната сила
11:00 | 25.09.2012 538 коментари 0
78% от анкетираните работодатели в новото глобално проучване на ManpowerGroup, проведено от стратегическия консултантски бизнес на компанията в областта на работната сила(SWC) нямат стратегия за работната сила или се борят, за да я въведат.
"Всички фирми, малки и големи, се нуждаят от стратегия за човешкия капитал, за да успеят в Човешката ера", каза Оуен Съливан, изпълнителен вицепрезидент и председател Specialty Brands в ManpowerGroup. "Без стратегия за структуриране на гъвкави модели на работа е невъзможно да се настрои колебаещото се търсене на продукти и услуги. Печелившите компании са в състояние да идентифицират и наемат правилния микс от служители на непълно работно време, на пълно работно време и квалифицирани таланти, които да посрещнат нуждите както в реално време така и в бъдеще "В световен мащаб само 38% от анкетираните смятат Човешките ресурси за пълноправен партньор на бизнеса.
"За всеки разрастващ се работодател или икономика, за да процъфтяват в Човешката ера, белязана от все по-малко квалифицирани таланти - работодателите ще изискват пряк и незабавен достъп до талант чрез съвременните модели на работа. Ние непрекъснато консултираме нашите клиенти за подходите, които биха им помогнали да се справят в Човешката ера и с дисбаланса между търсенето и предлагането на пазара на труда.", коментира Надя Василева, управляващ директор на Manpower България, Сърбия и Хърватия.
Резултатите от новия доклад посочват също нестабилността, която заплашва малките и средни предприятия (МСП), които изискват правилната рамка и ресурси, необходими, за да растат.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg