АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Коника Минолта отличи българска компания
Българската агенция за директен маркетинг Конекта получи престижно отличие от Коника Минолта Европа за успешно приложение на услуги за дигитален печат, съобщи компанията. Print Sample Competition е вътрешно състезание, оценяващо най-високите стандарти в производството на печатни материали сред европейските клиенти на Коника Минолта. В състезанието, проведено през лятото на тази година, се включиха офиси на Коника Минолта Европа със свои партньори и клиенти, които използват решенията на компанията.
Конекта успя да представи своите най-модерни стандарти за оптимизирано печатно производство, въпреки че нейният специализиран център функционира едва от година. Print Sample Competition дава оценка за качеството и креативността на продукцията и организационните аспекти на управление на производствения процес във всички страни, които използват черно-бели производствени системи Konica Minolta bizhub PRO 1200. Bizhub PRO 1200 е машина, печатаща със скорост 120 стр/мин А4. Успешната конфигурация за нуждите на Конекта бе в комбинация с довършителни устройства за разнообразни видове сгъване, перфорация и телбодиране. Критериите за класиране бяха предизвикателството пред което фирмата се изправя, за да реши определени проблеми с настоящите си клиенти, плановете за развитие, реализация на машините и креативност в производството на печатни материали. Това, което е привлякло в най-голяма степен вниманието на журито към българската страна, са подобренията в производствената работа: „Ние харесахме развитието на дигиталната среда за печат, което Конекта постига в България. Това показва, че агенцията има много силна потребителска ориентация и умее да предложи най-точните решения за своите клиенти, което е впечатляващо” – заявяват от Коника Минолта Европа.
Центърът за оптимизиран печат на Конекта вече реализира над 2 210 000 отпечатъка с продуктите на Коника Минолта. Дейността му се базира на напълно дигитализиран производствен процес и високо качество в печатните услуги, което отговаря на постоянно променящите се нужди на клиентския сектор.
"В лицето на Коника Минолта намерихме партньор, който отговаря в най-пълна степен на основните ни нужди и планове за развитие. Компанията предлага адекватни и ефективни решения, които спомагат на клиентите да планират своята визия за следващите години. От своя страна ние се опитваме да удовлетворим в максимална степен нашата клиентска база, която има различни изисквания за производство на печатни материали. Признанието от европейския център на Коника Минолта доказва, че българският пазар продължава все по-успешно да интегрира дигиталните технологии за печат и да постига качество, съизмеримо с това в цяла Европа", коментира управляващият директор на Конекта Йордан Кумчев.
Предизвикателството, пред което се изправя Конекта, преди да интегрира дигиталните услуги в своята дейност, е как да предложи цялостни решения на своите клиенти, като същевременно има по-голям контрол върху производствения процес и възможността да го адаптира според техните нужди. След внедряването на решенията за печат на Коника Минолта, агенцията е вече е не само изпълнител, но и консултант, който разбира потребностите на своите клиенти. Всичко това спомага за създаването на по-добри отношения с крайния потребител и успешното приложение на този бизнес модел.
Tweet |
|