EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Конкурентите на България в туризма

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Конкурентите на България в туризма

mail17:00 | 14.11.2012прегледи 598 коментарикоментари 0


Гърция, Турция, Австрия и Чехия са основните конкуренти на България в областта на туризма. Това сочат анализите, направени по проекта "Разработване на бранд "България, продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт" на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма /МИЕТ/, цитирани от БТА.

Резултатите от първата фаза от проекта бяха представени в Русе. Проучванията обхващат десет чуждестранни пазари. Изследвано е мнението на 3600 чуждестранни и 2200 български туристи. Направено е и проучване сред 300 туроператори от 15 държави и сред 37 от България. За конкуренти по отношение на летния туризъм са определени Турция, Гърция, Хърватия, Италия и Испания, а за зимния - Австрия и Италия. При СПА- и балнео туризма България се конкурира с Чехия. Като ключови целеви пазари за България са определени Германия, Русия, Румъния и Великобритания. "България е малко позната туристическа дестинация, свързана основно с добри възможности за морски туризъм и достъпна цена, но е неизвестна с възможностите, които може да предлага през цялата година", каза Анелия Генова - директор на дирекцията "Маркетинг, реклама и информация в туризма" към МИЕТ. Целта на бранда "България" е да подкрепи подобряването на конкурентоспособността на България на световните пазари и да допринесе за увеличаване на туристопотока към страната ни през цялата година. Очаква се той да бъде въведен през 2013 година. Проектът е на обща стойност от 2,8 млн. лева и е финансиран по оперативната програма "Регионално развитие".
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg