АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Корпоративни марки изчезват от пазара
Икономическата буря, която помете Германия през последната година, бързо придава нова форма на най-голямата европейска икономика, тъй като голям брой корпоративни марки започват да изчезват от пазара, предаде ДПА, цитирана от БТА.
Създадената преди 128-години верига от универсални магазини Карщат (Karstadt), е изправена пред неясно бъдеще, след като миналата седмица собствениците й подадоха молба за съдебна защита от кредитори. Други добре познати германски бизнес марки
се борят, за да преодолеят най-голямата финансова криза от Голямата депресия.
През май правителството на германския канцлер Ангела Меркел предостави финансова помощ на затрудненoто германско поделение Опел (Opel) на американския автомобилен гигант Дженерал мотърс (General Motors Corp), за да подпомогне продажбата му на австрийско-канадската компания за автомобилни части Магна интернешънъл (Magna Internationa Inc.).
Но сделката с Магна все още не е завършена, което означава, че бъдещето на Опел все още под въпрос - както и съдбата на около 2000 търговци на автомобили в Германия.
Фалитите в Германия се увеличиха с 10 процента през първите три месеца на 2009 г., тъй като икономиката рязко се сви, съобщи Федералната статистическа служба.
Tweet |
|