АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Корпоративни новини от България
11:15 | 21.02.2014 1787 коментари 0
Българското поделение на "Газпром нефт" "НИС Петрол" планира да купи още 11 бензиностанции в страната, става ясно от съобщение в КЗК за предстояща концентрация. Новите обекти сега са собственост на "ОМВ България", бургаската "Бултранс ойл" и пловдивската "Лайт комерс".
Корпоративна търговска банка АД (КТБ АД) стана генерален спонсор на Българската федерация по тенис (БФТ) за 2014 г. КТБ АД ще спомогне за провеждането на всички значими събития от спортния календар на федерацията, включително и на държавните турнири за юноши (младежи и девойки), мъже и жени. Банката е генерален спонсор също и на Българската федерация по волейбол, на Асоциацията на балканските атлетически федерации, на Българската спортна федерация за деца, лишени от родителски грижи. "Международен панаир Пловдив" ще изгражда павилиони на различни държави, които догодина ще се представят на най-голямото световно изложение World Expo в Милано. Дружеството, в което мажоритарен собственик е Георги Гергов, е сключило договор с китайската Space Idea International Exhibition Group, която е един от официалните строители на изложението. Във форума следващата година са заявили участие 142 държави.Ново на българския пазар
България става осмата държава в Европа, в която ще оперира платформата за онлайн поръчки на храна FoodPanda. В момента са включени 12 заведения от София. Замисълът на платформата е да бъдат събрани на едно място оферти на ресторанти, цени и време за доставка. Навлизането на българския пазар става чрез компанията - инкубатор на иновативни бизнеси Rocket Internet. За развитието на новите си пазари Rocket Internet е отделила $20 млн. Един от вносителите на екипировка за спортове на открито у нас XCoSports България взе решение за ново име на магазините на фирмата за продажби на дребно – Basecamp, придружено с цялостен ребрандинг на лого, цветове и слоган. Компанията е вносител на световни марки като камерите GoPro, ножовете Gerber и спортните обувки Scarpa. Кариери, пазари, мениджмънт Дора Стрезова е новият изпълнителен директор на "Данон Сердика" АД. Тя заема поста след Рено Шамонал, който е повишен на позицията директор на "Данон" за Централна Азия и Кавказ, съобщиха от агенция M3 Communications. Дора Стрезова започва работа в "Данон Сердика" през 1999 г. в отдел "Mаркетинг". Последователно е бранд мениджър, бранд маркетинг мениджър и маркетинг директор. През 2007 г. е повишена и става маркетинг директор за "Данон Румъния и Адриатика", а през 2013 г. е изпратена в "Данон Русия" като директор "Маркетинг". Най-големият производител на хранителни стоки в света Nestle отчете най-слабия ръст на продажбите си от четири години на фона на слабото търсене в развиващите се страни. През 2013 г. растежът на продажбите на компанията, която развива бизнес в България от 20 години, е спаднал до 4.6%, като към забавеното търсене в нововъзникващите пазари се добавят и спадащите разходи на европейските потребители. Дългосрочната цел на компанията за органичния растеж, който изключва придобиванията и валутните ефекти, е 5-6% годишно. Stella Artois ще представи дизайнерски бокали, украсени с елементи Swarovski, съобщиха от компанията. Лимитираната колекция включва само 2 хил. автентични бокала, а стойността на всяко дизайнерско бижу се оценява на близо$ 500. В България кристалните бокали са 7. "Пикадили" стартира кампанията "Не губи минута". Всеки ден в период от четири седмици компанията ще тегли чрез томбола по един късметлия, който ще получи награда от 1000 лв. за следващи покупки в супермаркетите на веригата. Единственото условие за участие в томболата е желаещите да са направили покупки на стойност поне 10 лева в супермаркетите.Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg