АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Корпоративни новини от България
Приходите на мобилния оператор "Виваком" за първото тримесечие на 2014 година са 194,4 млн. лева, съобщиха от оператора. Абонати на мобилни услуги на компанията към края на март са 2,6 млн. души, като се увеличават на годишна база с 10,1 на сто. В резултат на по-ниските цени на мобилни услуги средният месечен приход от абонат е 10,90 лв. спрямо 11,20 лв. за същия период от миналата година. Абонатите на фиксираната телефонна мрежа на оператора намаляват със 133 хиляди на годишна база до 1,3 милиона.
Печалбата на "Глобул" преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) за първото тримесечие на 2014 г. се увеличава с 8 на сто в сравнение със същия период на 2013 г. до 55,7 млн. евро, съобщиха от пресцентъра на компанията. Приходите на оператора за същия период са 147,2 млн. евро и намаляват на годишна база със 7,3 на сто. През април компанията започна проект за подмяна на 2G и 3G мрежата си, който се очаква да приключи към средата на 2015 г. Стефан Фелстийн бе избран за председател на Борда на директорите на Джуниър Ачийвмънт България (ДАБ). Г-н Фелстийн е Управляващ директор на Сити България и е член на борда на ДАБ от 2011 година. Той бе избран за председател на редовната среща на Борда в началото на 2014 година. Останалите членове на Борда включват: Антон Ичев, Бони Бонев, Георги Ранделов, Ираван Хира, д-р Красимира Чемишанска, Милена Стойчева, Надя Василева, Николай Неделчев, Ралица Агайн, Томас Брунс, Дими Паница, Ивон Паница и Саша Безуханова. Стефан Фелстийн се присъединява към Ситибанк през 2000 година и през последните 14 години е работил на различни позиции във Великобритания, Турция и Израел, преди да бъде назначен за Изпълнителен директор на Сити България през 2011 година. Той е завършил специалност „Икономика и бизнес администрация“ в университета Бар-Илан в Израел. "Карлсберг България" отваря нова страница в историята на "Шуменско" с обединяването на Светло и PremiumMalt под една обща марка. Бирата е с осъвременена визия, която цели да я приближи още повече до потребителите, съобщиха от AMI Communications. Бутилката, в която се предлага "Шуменско", ще продължи да бъде от характерното кафяво стъкло. Характерният стилизиран лъв и рождената дата на "Шуменско" – 1882г., са запазени под слогана "130 години традиция". еasyJet въвежда серия от технологични подобрения. Дрони или т. нар. безпилотни летателни апарати (БЛА) ще бъдат използвани да сканират и извършват много подробни и точни външни инспекции на самолетите, докладвайки обратно на инженерите всяка повреда, която може да изисква допълнителна проверка или ремонтна дейност. Технология с 3Д Виртуална и разширена реалност ще позволява на дистанционно ситуиран екип от инженери да наблюдава точно това, което пилотът или инженерът вижда с помощта на очила за виртуална реалност. Това помага на оперативния център за управление на полетите да диагностицира от разстояние всеки технически проблем и да предостави експертна техническа помощ. Компанията ще започне употребата на таблети във всички пилотски кабини до края на този месец. Досега компанията използваше лаптопи и печатни навигационни карти.Освен това еasyJet е превозила 12 милиона бизнес пътници за период от 12 месеца до края на март 2014 г. Превозвачът е транспортирал 8.4 милиона бизнес пътници през 2010 г., а през тази година е увеличил техния броя с 44%.
За трета поредна година All Channels Communication Group спечели приза „Агенция на годината“ в конкурса за постижения в областта на PR BAPRA Bright Awards 2014. Трикратният носител на престижното PR отличие взе още 5 статуетки, с което стана най-награждаваната агенция в историята на конкурса. За първи път международното жури отреди 4 първи места на една агенция. Освен № 1 в категория „Агенция на годината“ All Channels Communication Group взе първите награди в категориите „Комуникационна кампания на годината“, „Иновативна кампания на годината“ и „Кампания за устойчиво развитие“ за проекта „Писмо за промяна“ (“Mail for Change”). На второ място в категория „Комуникационна кампания на годината“ и на трето място в категория „Иновативна кампания на годината“ отново се нареди All Channels Communication Group с друга своя кампания – „ДАР за България“.
Tweet |
|