АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Корпоративни новини от седмицата
Дружеството "ЧЕЗ Разпределение България" е приело през септември мерки за облекчаване на процедурата по присъединяване на обекти на битови и бизнес клиенти и на производители към електроразпределителната мрежа, съобщава ЧЕЗ. Дружеството е въвело нови вътрешни правила и нов ред за подписи на документи. Това позволява да се съкрати времето за изготвяне на документите, които са необходими за присъединяване на съответните обекти, да се избират и въвеждат икономически ефективни технически схеми и съоръжения. Новите правила ще спестят време и усилия и ще намалят административните и бюрократични тежести, коментира Цветомир Ралчев, директор "Развитие на мрежата" в ЧЕЗ Разпределение България, цитиран от пресцентъра на компанията. Облекченията в процедурата по присъединяване на нови обекти са станали възможни, след като в края на август Управителният съвет на "ЧЕЗ Разпределение България" е приел нова организационна структура на компанията. Чрез нея се постига по-добро взаимодействие между отделните звена на дружеството и повишаване на ефективността на работата, посочват от ЧЕЗ.
Майкрософт има нова платформа за ИТ конференции наречена INDEED, съобщи пред журналисти изпълнителният директор на "Майкрософт България" Петър Иванов. INDEED е наследник на известните сред технологичните среди конференции "Дни на Майкрософт" и ще предложи серия от профилирани събития за разработчици и ИТ специалисти. Наименованието на платформата за обмен на идеи INDEED е събирателно за основните ценности на новия бранд - Innovation, Networking, Data, Entrepreneurship, Education, Development - дни, посветени на иновациите, създаването на контакти, информацията, предприемачеството, новите знания и развитието. Първата конференция от поредицата INDEED в България се казва In Charge и е насочена към ИТ специалистите. Тя ще се проведе на 21 и 22 ноември в Sofia Event Center.Японската компания Panasonic реши да спре да произвежда плазмени панели за телевизори и други устройства от март 2014 година като част от структурните си реформи, предадоха ДПА и ИТАР-ТАСС. Слабите продажби на телевизори с плоски екрани се сочат като основната причина за загубите на Panasonic, които през последните две години достигнаха над 1,5 трилиона йени ($15,5 млрд.). Panasonic вече спря да разработва нови плазмени телевизори, а в края на август тази година реши и да напусне пазара на смартфони заради слабата популярност на продуктите й в Япония, отбелязва ИТАР-ТАСС. Освен неуспехите на пазарите на телевизори и смартфони през последните години Panasonic търпи и финансови проблеми. Заради затрудненията си през текущата година компанията вече продаде три офис сгради в Токио, обяви за продажба централата си в Ню Йорк и реши да напусне Нюйоркската фондова борса. В края на 90-те години корпорацията започна да произвежда плазмени екрани, които предизвикаха огромен интерес на пазара. Те предлагаха високо качество на картината и дадоха възможност екраните да достигнат невиждани по-рано размери. Плазмените панели обаче загубиха предимствата си, след като производителите на по-евтините LCD екрани успяха силно да увеличат размерите им, без да пострада качеството на изображението. С тази задача одобрено успешно се справиха южнокорейските компании, които в момента доминират пазара - Samsung имаше дял от 51,9% от световния пазар през 2012 година, а LG - 23,9% спрямо 16,5% за Panasonic, допълва ДПА.
Южнокорейският технологичен гигант Samsung представи Galaxy Round - първият в света смартфон с извит дисплей, предадоха Ройтерс и Асошиейтед прес. Устройството е вариант на Galaxy Note, има 5,7 инчов OLED дисплей с вертикална вдлъбнатина и е по-лек от Galaxy Note 3. Компанията посочва, че благодарение на извивката смартфонът се държи лесно, въпреки големината си. Сред ключовите характеристики на модела е функция, позволяваща на потребителя да проверява за информация като пропуснати обаждания и живот на батерията, дори когато основният екран е изключен. Възможно е също така да се избира сред медийни файлове, като се натисне дясната или лявата част на екрана. Южнокорейският оператор SK Telecom ще пусне Galaxy Round в продажба на южнокорейския пазар с цена 1,1 милиона вона ($1003). Властите в САЩ удължиха забраната за внос на редица модели на южнокорейската компания Samsung, предаде ИТАР-ТАСС. Тази мярка дава преимущество на американския концерн Apple в патентната война със Samsung, отбелязва южнокорейската информационна агенция Йонхап. Южнокорейската компания не може да внася смартфоните Galaxy S, Galaxy S II, Galaxy Nexus и Galaxy Tab. През август Комисията по международна търговия на САЩ въведе забраната, посочвайки, че при тези устройства са нарушени патентни права на Apple.Tweet |
|