EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Кризата подгря продажбите на лукс автомобили

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Кризата подгря продажбите на лукс автомобили

mail12:15 | 23.09.2010прегледи 1518 коментарикоментари 1


След най - сериозния спад на продажбите на луксозни автомобили за цялата история от съществуването на пазара, много анализатори предполагаха, че последващият ръст в сегмента ще е по- малко свързан със скъпите возила. И не се оказаха прави - бум на продажби се наблюдава именно при най- луксозните модели, съобщава електронното издание на Ведомости, позовавайки се на данни на The Wall Street Journal.
Продажбите на най- големия седан на BMW - автомобили от серия 7, при които цените започват от  $70 150 в САЩ, са се повишили в сравнение с предходната година с 44 %, достигайки 41 856 бройки за периода януари - август. Daimler изпревари своя основен конкурент - продажбите на Mercedes S- клас, чиято най - ниска цена е $87 950, са се увеличили с 22% до 48 400 продадени автомобила. От по- евтините автомобили от E - клас са продадени 209 900, което е ръст от 78 %.
Audi и Lexus също се радват на нарастващ интерес по отношение на най - скъпите си модели - за осемте месеца на тази година продажбите на компаниите са се увеличили с 34% до 10 262 продадени луксозни автомобила при A8 и 16 354  на Lexus LS.
Най - голям ръст на търсенето се наблюдава в Китай. Според проучване на Bernstein Research, броят на китайците, чийто ежегоден доход надминава $100 000, се е увеличил с 12 %. Именно тези хора предимно купуват немски и японски автомобили. Така например, от Daimler потвърдиха, че от началото на годината спрямо миналата година продажбите на Mercedes в Китай са се удвоили. При BMW продажбите са се повишили с 96%, а при Audi - с 68%. За сравнение, продажбите на всички останали автомобили по света към края на юли са се увеличили с едва 16%.
Цитираните цифри са нагледно обяснение на това, защо автомобилните производители се стремят да пускат на пазара нови автомобили „премиум клас”. През май Tata Motors представи обновена версия на един от най- скъпите брандове - Jaguar, а корейската компания Hyundai Motor планира през ноември да представи в САЩ своя нов Equus. Най- активна на пазара остава компанията Audi, която само до края на тази и началото на следващата година възнамерява да представи три нови луксозни модела автомобили.


 
Коментари
 
ТЪПЧО БАЛКАНСКИ - 07-06-2012 г. 02:33:43

В Китай е робовладелско-номенклатурно-комунистически капитализъм, тези 12% са от комунистическо - номенклатурно - милиционерската олигархия и техните копелдии, също като в България. Оказват се верни думите, че богатите ще стават още по-богати, а бедните още по-бедни. Цинизмът е очевиден. Но да им е хак на овцете като мълчат и търпят тези да си карат лукс-автомобилите и кучките, а те да се скапават от работа за жълти стотинки!

 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 6254