EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Лазер разкрасява мобилни телефони

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Лазер разкрасява мобилни телефони

mail15:30 | 11.04.2011прегледи 1017 коментарикоментари 0


Мобилни телефони, гривни, часовници и химикалки може да бъдат украсени с надписи и картинки с помощта на нова техника, която ще бъде показана на Международната изложба за печатна комуникация „Принтком“. Тя ще се проведе от 13 до 16 април 2011 г. в Международен панаир Пловдив и на нея ще се представят фирми и експонати от 21 държави. Последно поколение лазер Gravograph LS 100 iQ+ може да гравира образи и текст върху дърво, кожа, метал и пластмаси. Специален софтуер позволява да се използва и брайлово писмо, което прави изображенията достъпни за слепи хора. 2 световни новости, една европейска и три за българския пазар ще бъдат демонстрирани на изложението. Сред тях е цифровата система за къси тиражи, с чиято помощ всяко копие може да носи персонално обръщение към получателя и така да се повиши ефектът на рекламата върху листовки, флаери, календари, брошури и книги. Световна новост са самозалепващите хартии за приложение върху дълбоко замразени продукти.
На специална презентация специалистите ще могат да видят най-нови системи, направени по технологията iCtP, чийто последен модел излезе на европейския пазар в началото на април. Оборудването подготвя печатарските плаки за употреба и спестява много време и разходи, защото действа като принтер. Плаките не са светлочувствителни, с тях може да се работи и на дневна светлина, готови са за работа след 6 до 15 минути. Не се използват проявители и фиксаж, поради което отпадат проблемите с миризмата и скъпото съхраняване на отработените химикали.  Това е част от модерната тенденция в печатарската индустрия да навлизат все повече „зелени технологии“, предпазващи околната среда от замърсяване. Темата е сред основните проблеми, които ще се обсъждат по време на семинара „Полиграфията и дигиталните технологии“. На него ще бъдат представени опитът и нововъведенията на компании като „Xerox“, „Agfa“, „Kanon“ и други водещи производители.
За първи път в рамките на изложението се организира форум за съвременното обучение по полиграфия.
В националния изложбен център ще се проведат Салонът на изкуствата „Импресия“ (13-16 април) и Панаирът на тренировъчните фирми ТФ ФЕСТ (14-15 април), Национален конкурс за фирмен календар и единственият в света Международен конкурс за панаирен плакат, чийто съорганизатор е Международната асоциация на изложбената индустрия UFI. Така се обединяват прояви, свързани с културата, образованието и комуникацията.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg