АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Лидл се ориентира към веган бургер
До 12-ти юли във всички магазини на веригата могат да бъдат открити веган бургери Next level meat. Иновативните бургери, създадени на базата на растителни протеини, са сравними на вкус и вид с говеждия бургер. Приготвят се точно както и месото – на тиган или на грил. Времето за готвене е между 10-12 минути и подобно на месните бургери, вкусът им изпъква най-добре, когато са средно изпечени.
Две гурме идеи за веган бургерите споделят шеф готвачите Иван Манчев и Таньо Шишков на https://gotvi.lidl.bg/. Едната е за търпеливите и любителите на бавната кухня, а втората за живеещите на бързи обороти и отнема само 30 минути.
Производството на бургерите Next level meat е изцяло на растителна основа и е щадящо за околната среда - за отглеждането на растенията е необходимо много по-малко вода, а анализ от независим изследователски институт показва, че в сравнение със стандартен бургер от говеждо месо, предлаганите от Lidl веган бургери водят до 91 % по-малко емисии на въглероден диоксид (CO2).
Всички продукти от серията са неутрални за климата, като останалите девет процента от въглеродните емисии за производството им се компенсират от Lidl и доставчика чрез климатични сертификати от Climate Partner.
Всеки закупен продукт Next level meat е в подкрепа на проекти за защита на тропическите гори в Бразилия и допринася повече площи да се ползват от малките фермери там. Клиентите могат да намерят повече информация за компенсирането на въглерод, използвайки QR кода, на лицевата страна на всяка опаковка.
Tweet |
|