EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Лидл увеличи продажбите на български храни

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Лидл увеличи продажбите на български храни

mail06:45 | 15.03.2017прегледи 1241 коментарикоментари 0


Месец след своя старт продуктовата линия „Родна стряха“ на Лидл България отчита сериозен ръст в продажбите на български производители. 61 % е ръстът, който отбелязват млечните продукти, след като стават част от продуктовата селекция. При месните продукти увеличението в продажбите достига 37 %. Това са само част от примерите за успешното и ползотворно сътрудничество между Лидл България и българските производители, както и реално доказателство за приноса на компанията за тяхното устойчиво бизнес развитие.

„Само за месец февруари надвишихме годишния си оборот за 2016 година с Лидл България“, коментира Ивона Панайотова, собственик на фирма „Венеца“, с. Добревци, производител на халви и локуми. „В рамките на 1 месец произведохме за „Родна стряха“ 62 000 артикули, което е много сериозен обем за нас и голямо натоварване на производствените ни капацитети“, споделя Мира Андонова, собственик на „Еко Мес“, с. Величково, производител на месни продукти. „Благодарение на партньорството ни с Лидл България само през 2016 г. отбелязваме ръст в доставеното количество с над 23 % спрямо предходната година. А в рамките на петгодишното ни успешно партньорство увеличението е цели 23 пъти.“, обобщава резултатите от участието си в „Родна стряха“ Христо Кунев, собственик на „Мероне“, Алфатар, производител на млечни продукти. 

„С над 40 % от българските производители, с които сме започнали работа при стъпването си на българския пазар през 2010 година, продължаваме да си партнираме и до днес. В самото начало някои от тях са произвеждали за нас само един продукт, докато сега те произвеждат до 10 продукта. Споделяме с тях своето ноу-хау, заедно разработваме нови продукти и допринасяме за повишаване обема и качеството на тяхната продукция. В допълнение към всичко това, им осигуряваме и сериозни шансове за експорт – над 20 фирми вече изнасят в редица европейски държави благодарение на партньорството си с нас“, коментира Милена Драгийска, Главен изпълнителен директор на Лидл България.

Като част от дългосрочната политика за насърчаване развитието на българското производство, Лидл България ще продължи да развива селекцията „Родна стряха“, като увеличи асортимента и включи нови продуктови групи.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 6475