EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Липсата на реклама спъва винения туризъм

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Липсата на реклама спъва винения туризъм

mail15:00 | 29.04.2014прегледи 1191 коментарикоментари 0


Липсата на реклама спъва развитието на винения туризъм в страната, каза във Варна председателят на Българската асоциация на сомелиерите и виноценителите Стефка Свещарова. Тя уточни, че в страната има около 300 изби, които могат да приемат чуждестранни гости. Винените турове обаче са много малко и в тях се включват само индивидуални участници, няма масовост, тъй като голяма част от гостите предпочитат други питиета, а не вино, посочи Свещарова. По думите й един от сериозните проблеми пред бранша в страната е и това, че няма единодействие. Всеки работи сам за себе си и е редно държавата да наложи правила и да се постигне единство, каза Свещарова. Винената култура на българския потребител все повече се развива, допълни експертът. Според нея големите винпроми вече залязват и бутиковите изби, които произвеждат вино от определени региони, стават все по-актуални. Стефка Свещарова участва в откриването на изложението "Вино и храна" във Варна. На форума се представят повече от 40 български изби. В рамките на изложението е представена и ретроспективна изложба за производството на вино през вековете. Акцент в експозицията е началото на този тип бизнес във Варненския регион в края на 19 век.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg