АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Луксозните брандове с лице към природата
Икономическият срив и фундаменталното преобръщане на пазара на луксозни стоки принуждава марки като Chanel и Versace да насочат усилия в друга посока – природата, пише днес WSJ. През последната година редица световноизвестни луксозни марки започнаха да представят еко- продукти, все повече акцентирайки върху социалната ангажираност и отговорността към природата.
С обещанията за фин дизайн, изработка и обслужване, и демонстрирайки екоангажираност, луксозните брандове се надяват да си осигурят вярна клиентела за десетилетия напред. По този начин луксозните марки привличат и млада клиентела, които проявяват значително по- голяма загриженост за околната среда в сравнение с традиционните купувачи на луксозни стоки.
По- младите и по- богати купувачи търсят и се интересуват в по- голяма степен от предприетата социална отговорност на компаниите, сочи проучване на нюйоркската изследователска компания Luxury Institute, цитирано от WSJ.
“Младите купувачи споделят убеждението, че проявявайки загриженост към природата, градят стойностен живот” – коментира Милтон Педраза, мениджър в Luxury Institute.
Tweet |
|