АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Любими марки & фирми на българите
Продукти и компании като Volkswagen, Lidl, Milka, Олинеза, Верея и Nestlé, са само някои от избраните от българските потребители примери за най-добро съотношение между цена и качество на българския пазар.
Резултатите се базират на първото за България проучване Best Buy Award, което се проведе през месец февруари тази година от швейцарската организация за сертификации ICERTIAS - International Certification Association, със седалище в Цюрих, Швейцария.
В проучването са участвали 1200 български граждани над 15-годишна възраст, които използват интернет. Анкетата е проведена чрез онлайн въпросници по метода CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Всички въпроси са с отворен край, т.е. на анкетираните не са предоставени варианти за отговор, а са избрали свободно имената на производителите или фирмите предлагащи услуги, които според тях предлагат най-добро съотношение между цена и качество на пазара.
Tweet |
|