EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

МА „Аргент” с иновативен рекламен продукт

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

МА „Аргент” с иновативен рекламен продукт

mail16:30 | 01.01.2018прегледи 27506 коментарикоментари 0


Медия агенция „Аргент” представи иновативен за българския рекламен пазар продукт, разработен от „Нилсен Адмосфер България” с помощта на „Прогрес консулт”. Идеята и инвестицията са изцяло на „Аргент”.

Той е част от софтуера Kite за обработка на данни от медийни изследвания и рекламен мониторинг. Различното при новата разработка е, че може да създаде таргет група освен по демографски признак , и чрез психографско сегментиране. За телевизионното медийно планиране това е първа такава възможност.

Продуктът обединява науката и технологиите с цел по-задълбочено вникване в таргет групите. Потребителите са четири основни психографски профила – „Търсачи”, „Членове”, „Единаци”, „Лагери” . Всеки един от тези профили има специфични характеристики и съответно предпочитания за покупки. С помощта на новата методология рекламното планиране може да бъде прецизирано, именно за да се достигне до „точните” хора. Тестовото й прилагане в реална кампания отчита ръст на ефективността. 

В проекта са участвали 1542-ма от панелистите на „Нилсен Адмосфер България” над 16-годишна възраст, които са попълнили въпросници, подготвени от „Прогрес консулт”. Данните са събрани от „Нилсен Адмосфер България”, след което са обработени и класифицирани отново от ”Прогрес консулт”. За следващата година ексклузивните права за ползването на новия продукт са предоставени на „Аргент”.  


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg