АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
МА „Аргент” с иновативен рекламен продукт
Медия агенция „Аргент” представи иновативен за българския рекламен пазар продукт, разработен от „Нилсен Адмосфер България” с помощта на „Прогрес консулт”. Идеята и инвестицията са изцяло на „Аргент”.
Той е част от софтуера Kite за обработка на данни от медийни изследвания и рекламен мониторинг. Различното при новата разработка е, че може да създаде таргет група освен по демографски признак , и чрез психографско сегментиране. За телевизионното медийно планиране това е първа такава възможност.
Продуктът обединява науката и технологиите с цел по-задълбочено вникване в таргет групите. Потребителите са четири основни психографски профила – „Търсачи”, „Членове”, „Единаци”, „Лагери” . Всеки един от тези профили има специфични характеристики и съответно предпочитания за покупки. С помощта на новата методология рекламното планиране може да бъде прецизирано, именно за да се достигне до „точните” хора. Тестовото й прилагане в реална кампания отчита ръст на ефективността.
В проекта са участвали 1542-ма от панелистите на „Нилсен Адмосфер България” над 16-годишна възраст, които са попълнили въпросници, подготвени от „Прогрес консулт”. Данните са събрани от „Нилсен Адмосфер България”, след което са обработени и класифицирани отново от ”Прогрес консулт”. За следващата година ексклузивните права за ползването на новия продукт са предоставени на „Аргент”.
Tweet |
|