EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Магазинът на бъдещето според жените

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Магазинът на бъдещето според жените

mail18:00 | 05.11.2014прегледи 5188 коментарикоментари 0


Как си представят жените магазина на бъдещето, този, в който ще пазаруват през, например 2024 г., само след 10 години? Този въпрос задали от "GfK България" на 500 българки на възраст между 20 и 49 години, за които се приема, че са активно пазаруваща група.

Все още 67% на сто не си представят, че след 10 години ще пазаруват само онлайн, затова виждат този бъдещ магазин като място, на което отиват за покупки. Едва 18 на сто от участвалите в проучването искат в бъдещето да пазаруват докато са пред компютъра и поръчват през него, а 15% си го представят напълно виртуален. Причината за този резултат е, че жените държат да усетят стоките с ръцете си, да усещат уханието на прясно изпечен хляб, например и др., обясни Мирослава Георгиева от "GfK България" по време на деветата конференция Retail in detail, организирана съвместно със списание "Регал", издание на "Икономедиа".

Така участничките в допитването посочват, че биха искали като отидат в този магазин на бъдещето да чуват тиха приятна музика или като звуков фон на избора им на продукти да ги съпътстват естествени звуци от природата. Около 51 на сто от тях искат по-ярко осветление на секторите, в които се предлагат стоки на промоционални цени, за да се ориентират по-лесно, а 45 на сто желаят ярко осветление в целия магазин./Регал
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg