АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Марката има значение!
От проведено от НОЕМА изследване през 2013 г. става ясно, че марката на продукта има значение за потребителите. Над половината от хората в страната над 15 години (52%) твърдят, че марката на продукта, който купуват, (почти) винаги има значение за тях. Забелязва се, че за над две трети от хората на възраст до 44 години (65%) марката е от голямо значение. (Като трябва да отбележим, че една четвърт от тях твърдят, че са напълно съгласни с това твърдение.) В сравнение, за около една трета от хората над 45 години (36%) марката има голямо значение, като за едва 11% това е напълно вярно. Данните показват, че марката наистина е символ на значение, което значение се явява като компас за купувача - компас който го “води” към продукта, който наистина си заслужава да закупи. Потвърждение за това е и фактът, че две трети от хората до 44 години (61%) смятат, че големите и утвърдени марки гарантират високо качество на продукта.
Също така, над 40% от потребителите твърдят, че изборът им за покупка е диктуван от престижа, който носят марките. Покупката на маркови стоки, носи на потребителя самочувствие. За 68% от хората до 44 години марката носи самочувствие, в сранение с приблизително една трета (32%) от хората над 44 години, за които марката носи същото значение.
Бихме си позволили да цитираме Доналд Тръмп, който казва: “Качествената марка е като добрата репутация”. Хората вярват в марката, придават значения на марката и вземат решенията си за покупка според марката. Дълбоката марка ражда увереност у клиентите и води до по-голямо търсене. Уверете се, че вашата марка има значение.
Tweet |
|