EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Медиа агенция Аргент + 20 години на пазара

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Медиа агенция Аргент + 20 години на пазара

mail06:46 | 05.12.2015прегледи 5508 коментарикоментари 0


Със специална конференция медиа агенция Аргент ще отбележи 20 години успешно присъствие на българския рекламен пазар. Събитието "ARGENT – Local Beyond Borders" ще се проведе на 9-ти декември 2015 г. от  09:00 часа в столичния хотел Хилтън. Водещи експерти в областта на медийните комуникации от Великобритания, Германия, САЩ и България ще говорят за процесите и тенденциите в света на рекламата и медиите.

Програмата на конференцията включва:

Анализ на бранша от Владимир Денев, основател и CEO на медиа агенция Аргент.

CAN THE GLOBAL HOLDING COMPANY MEDIA AGENCY NETWORKS RESTORE TRUST WITH THEIR CLIENTS: Martyn Rattle – President, Columbus Media International

INDEPENDENCE IS A VIRTUE: Andrew McLean - CEO, Mercury Media
CURRENT GLOBAL TRENDS IN INTERNATIONAL MEDIA AND MARKETING: The evolution and transition of the traditional media and general introduction to the domestic key European markets: Даниела Каранджулова – СЕО, Media Overland
 CURRENT GLOBAL TRENDS IN INTERNATIONAL MEDIA AND MARKETING: The impact of social media and RTB & the role of Big Data in our marketing concepts for the future: Matt Findel Hawkins - European Sales Director, Nikkei Business Publications

DIGITAL ADVERTISING TRENDS IN BULGARIA: Digital ad market size / comparison to other ad markets; Split between local and international players; How to accelerate the shift to digital advertising: Христо Христов – председател на Управителния съвет на IAB Bulgaria и СЕО на Нетинфо

MOBILE IS NOT THE FUTURE, IT IS HAPPENING NOW: Станислава Атанасова - търговски директор, Икономедиа

Владимир Денев и Венелина Гочева, ръководител на “Медийна група България”.

“Медийна група България” събра на едно място най-добрите рекламни агенции и рекламните и маркетинг директори на най-големите компании рекламодатели.  Това се случва за първи път, поздравяваме ви, коментираха участници в срещата в нашумелия клуб “Перото” на НДК. 
 “Медийна група България” (МГБ), издател на най-влиятелните вестници “24 часа” и “Труд”, представи пред рекламния бранш новите си продукти и проекти за 2016 г. 
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg