EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Медии губят рекламата си

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Медии губят рекламата си

mail16:33 | 31.05.2017прегледи 838 коментарикоментари 0


Над 30 европейски онлайн издания изпратиха колективно писмо до Европарламента. С писмото се предлага спиране на предложените поправки в законодателството, регулиращи конфиденциалността на данните в интернет, съобщи kaldata.com.

Писмото е подписано от ръководителите на Financial Times, The Guardian, Daily Mail, Le Monde, Le Figaro, Die Zeit и още много други.

Издателите се опасяват, че с приемането на новите поправки на практика изцяло ще изгубят доходите си от реклами, а едновременно с това технологичните гиганти като Google, Apple и Facebook ще спечелят от новия закон.

Поправките, внесени за разглеждане в Европарламента, предвиждат даване възможност на потребителите изцяло да изключат изпращането на анонимни данни за тяхното местонахождение и придвижване. Това ще бъде нова функция в браузърите, изключваща използването на cookies едновременно за всички сайтове.

Данните за посетените от потребителите сайтове са необходими за показването на таргетирана реклама. Издателите се опасяват, че с въвеждането на тези поправки, повечето потребители ще изберат новата функция и ще стане невъзможно да им се предлага подходяща реклама. С тази информация ще разполагат единствено гигантите като Google, Facebook и Mozilla.

„Като се има предвид, че 90% от европейския трафик е съсредоточен в ръцете на само четири компании – Google, Facebook, Microsoft и Mozilla, това предложение ще увеличи асиметрията на пазара между частните издания и глобалните корпорации“/24 часа он лайн


Тагове: медии, реклама
 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg