АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Мениджъри обучаваха младежи за интервю за работа



Нестле България и партньори в „Алианс за младежта“, сред които A-Тийм, ДжобТайгър, „Заедно в час“, Нилсън, Пикадили & Карфур, П.И.К. Ко и Публисис дадоха старт на специално организирана работилница за подготовка и явяване на интервю за младите хора. В инициативата взеха участие ученици, студенти и младежи от всички професионални направления в страната. Сред тях имаше и младежи от „SOS Детски селища“.
В рамките на първата част от програмата младежите работиха по групи с консултанти от компаниите участници върху колажи на тема „Какво е важно за добрата подготовка за интервю?“, „Успешното интервю“ и „10-те неща, които не искам да ми се случат по време на интервю“, като представиха и дискутираха идеите си с всички участници в събитието.
Втората част на програмата бе насочена към симулации на интервюта, в които бяха разгледани няколко типа кандидати за работа. Участниците, които бяха разделени на две основни групи наблюдаваха „вербалното“ и „невербалното“ поведение на кандидатите за работа, след което дискутираха наблюденията си с консултантите и останалите участници. Програмата продължи с практическа работа на участниците в 4 групи, които имаха за цел да подготвят „блестяща кандидатура“ на Кристиано Роналдо, който кандидатства за „доброволец в Алианс за младежта“. Всяка група имаше за цел да подготви „блестяща“ автобиография, мотивационно писмо и да подготви един представител от групата, който да участва в интервю на живо за позицията. Четирите групи бяха заснети и ще може да се гласува за най-блестящото представяне на страницата на събитието във Facebook. Групата победител ще спечели един ден с Нестле и партньор от „Алианс за младежта“ по избор.
Tweet |
|