АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Мобилтел с награда за рекламата "Леля Латинка"
Златна награда за рекламна ефективност "EFFIE" получи Мобилтел за рекламната кампания на услугата си за фиксирана телефония "M-Tel HomeBox", съобщи БТА.
Фестивалът за рекламна ефективност е организиран от Асоциацията на рекламните агенции /АРА/. Съперници на рекламата с "леля Латинка" са били "УниКредит Булбанк" - с две свои предложения, ОББ и Еврошанс.
Рекламната кампания за "M-Tel HomeBox" успя да постигне много добри резултати и се превърна в най-успешната за М-Тел изобщо, съобщават от пресцентъра на оператора. Продажбите на услугата са надхвърлили с над 110 % най-оптимистичните очаквания. За два месеца са продадени количествата, планирани
за 10 месеца напред - стигнало се е дори до правене на списъци с чакащи за устройствата. "M-Tel HomeBox" предизвика промени на пазара като цяло и намали цените на услугата, съобщават от Мобилтел. 50,4 на сто от гледалите рекламата е предизвикано желание да станат абонати на услугата.
Tweet |
|