АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
"Бързата мода" е измислена от New York Times в началото на 90-те години на миналия век, за да опише мисията на Zara само за 15 дни, да премине една дреха от етапа на проектиране до продажбата й в магазините. Най-големите играчи в света на бързата мода включват Zara, UNIQLO, Forever 21, Mango и H&M.
Последната колекция от осем луксозни часовници на престижната и любима на Джони Деп марка Montblanc бе показана на 20 януари 2010.
Анализатори очакваха компанията да обяви средни чисти приходи от $6,32 млрд. На основата на финансовата 2022 до 2025 година компанията за луксозна мода очаква растежът на продажбите да се засили със съвкупно годишно увеличение от средни до високи едноцифрени числа в постоянна валута.
Скромните тържества пестят разходи, а все повече бъдещи булки от чужбина купуват роклите си в България, казват сватбени агенти.
70-те години се завръщат смело в интериорния дизайн. Тенденцията възкресява очарованието на този период, като съчетава винтидж мебели с уютни неутрални тонове: тъмно оранжево, зелено.
Все повече българи инвестират в злато и скъпоценни камъни. Новите тенденции при бижута са жълто злато, перли и завръщане към пищността от 80-те.
Пандемията от коронавирус преобрази бизнеса в сектора на бързата мода, но това не е краят за нея, а само белeжи промяна на някои динамики.
От 11 до 16 септември 2023 г. Виенският квартал на музеите (MQ) отново ще бъде домакин на MQ Vienna Fashion Week, най-известното модно събитие в австрийската столица.
На 7 октомври 2023 г. Air France ще отпразнува своята 90-та годишнина; За да отбележи събитието, компанията вдъхнови Ксавие Ронзе, ръководител на екипа от дизайнери на костюми в балета на Парижката опера, да създаде колекция от пет емблематични рокли, олицетворяващи легендарната история на Air France;
През последните 12 месеца – от ноември 2021 до ноември 2022 година включително, потребителите на studio24 са инвестирали общо 15 млн. лева в красотата си.