АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Модни марки настъпват в България
07:00 | 03.10.2013 1073 коментари 0
Международните търговски вериги продължават разширението си на българския пазар, като се възползват от благоприятните условия в третата вълна от търговски центрове, показва редовното проучване за пазара на търговски площи на консултантската фирма за недвижими имоти Forton, партньор за България и Македония на глобалния консултант Cushman & Wakefield.
Според проучването предлагането на нови търговски центрове остава основната движеща сила за пазара. „Международните компании следват новите проекти и разширяват присъствието си: Inditex с основните си брандове, H&M, Marks & Spencer, Debenhams, LC Waikiki, Sport Vision, Deichmann, LPP, NewYorker и Kenvelo. Навлизането на Decathlon, както и новата концепция, с която излезе Puma, показаха еднозначно, че пазарът се развива динамично“, казва Росен Генев, мениджър търговски площи във Forton.„Половин година след своето откриване Paradise Center продължава да привлича интересни марки и нови концепции. Puma разгърна на 325 кв.м в новата си концепция. Deichmann също отвори магазин в най-големия мол в България. Потвърждават се очакванията ни големите търговски центрове с много развлечения и ресторанти да привличат международните вериги“, допълва Генев.
Същата тенденция се наблюдава и на главната търговска улица в София – бул. „Витоша”. В района от площад „Света Неделя“ до Националния дворец на културата присъствието на големите търговци е ограничено, което създава вакуум и предпоставки за появата на интересни нови магазини. „След H&M се очаква и други доказани играчи да стъпят в района. Периодът е преходен за главната търговска улица на София и най-вероятно ще се нуждаем от малко време, за да се установят приемливите условия за помещенията от една страна и работещите решения от друга“, казва Росен Генев.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg