АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Мтел отговаря на КЗП
"Мобилтел" ще окаже пълно съдействие на Комисията за защита на потребителите при проверката, която комисията инициира, се посочва в съобщение на дружеството. Проверката на комисията е свързана с работа на новата клиентска платформа на мобилния оператор. Забавянето на някои процеси и възникналите за клиентите трудности са следствие от смяната на клиентската платформа на компанията и голяма част от тези трудности вече са преодолени, пише в съобщението.
Новата платформа бе въведена в началото на септември 2010 година. Очаква се тя да разшири възможностите за обратна връзка и да предостави повече възможности за реакция в отговор на препоръки от страна на клиентите, отбелязват от компанията.Към момента възможността абонатите да се информират за текуща сметка и оставащи минути е възстановена за почти всички. По-голямата част от 5.2 млн. клиенти на дружеството са получили сметките си за септември, октомври, ноември и декември. Заради случаи на забавени фактури, сроковете за плащане са били удължени с една седмица.
Преди да бъдат издадени, сметките преминават през няколко нива на системна проверка и през проверка на качеството. Потреблението се отчита всекидневно, така че дружеството разполага с реални данни. Прехвърлянето на данните към системата, отчитаща сметките, е това, което се подлага на проверки, за да получат клиентите фактури, отразяващи реалното им потребление, се посочва в съобщението. Всеки клиент е в правото си да се обърне към оператора за допълнителна проверка на своята сметка, на всеки сигнал се отделя нужното внимание, заявяват от оператора. От дружеството заявяват, че няма умишлено надписване на сметки. Възможни са случаи на погрешно издадени фактури, но след проверка на данните компанията коригира сумата и не изисква от клиента плащането на неточно издадената сума, се отбелязва в информацията. Кредитен лимит не се отказва на клиентите, тъй като не е услуга, а възможност, която операторът предоставя, добавят от компанията.
Tweet |
|
Хората са си казали, че при грешки в сметките и фактурите и подаване на молба - проблемите следва да бъдат решени! Просто трябва човешки да се подходи, а не да се реве че ни лъжат, без да сме сигурни, че наистина е така!
не знам, но КЗП е най-мудния орган в държавата, даже не знам как още съществува и как въобще му дават държавни пари?! един път не се намеси в по сериозни проблеми като качеството на храните, стоките менте и т.н., а сега се заловили с мтел, пълни смешници.