АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Мтел с нова медийна агенция
Телекомът не постигна съгласие по условията на новия договор с досегашната си агенция „Карат“ , „Mindshare“ е новата агенция. През януари тази година Мтел започна конкурс за обслужваща медийна агенция. В него участваха пет международни агенции: „Mindshare“, „Carat“, „Universal Media“, „Media S“, „Media Direction OMD“. Надпреварата протече в два етапа, като според критериите за оценка, които бяха финансови и качествени, за победител беше избрана международната агенция „Карат“. Процесът по избор беше направен според вътрешните правила за тръжни процедури на доставчици, като включваше експерти от различни звена на Telekom Austria Group – Виена, и на Мтел.
Два месеца след избора телекомът изпрати писма за потвърждаване на условията, заявени по време на конкурса, на класираните на второ и на трето място. Причината е, че Мтел не успя да постигне съгласие с „Карат“ по условията на договора. В резултат „Mindshare“ бяха определени за агенцията, която ще работи по медийната стратегия на Мтел, като договорът между компанията и телекома вече е факт.
*Mindshare e глобална медийна агенция, създадена през 1997 г., която работи на българския пазар като част от Ogilvy Group България.
Tweet |
|