АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Мтел:Българите предпочитат Smart-фони пред Iphone
18:00 | 16.09.2010 3858 коментари 1
Маргарита Йорданова
-Г-н Майерхофер вече сте на пазара в България 15 години, как се промени той за този период?-О, промяната е огромна. Всъщност ежегодно нещата се изменят толкова бързо. Работим в най-динамичната и вълнуваща индустрия, в която можем да правим бизнес. Когато започнах работа преди 15 години най-важното беше да имаме добър GSM- апарат и гласова връзка. Днес не можем да си представим живота без SMS, MMS, мобилен интернет и Smart-фон и мултимедийни телефони. Различните устройства се усъвършенстваха толкова много, че станаха неразривна част от нашето ежедневие. Всъщност няма база за сравнение вече. -Що се отнася до Smart-фоните, говори се, че в България те всъщност се доста некачествени и са китайско производство. -Това е пълна лъжа. Разбира се много от производителите имат заводи в Китай и ние напрактика внасяме тяхната стока. Причина за това е, че работната ръка там е по-евтина. Но в България има Smart-фони на всички компании - Nokia, Samsung и др. На практика внасяме телефони от всички доставчици и те отговарят на добро качество и са конкурентни дори на Iphone. -А има ли интерес у нас към Iphone? -Iphone все още са прекалено скъпи, както и услугите, които се предлагат с тях. Затова и предпочитаните от българските клиенти са Smart-фони. Като пример най-продаваният наш апарат в момента е Samsung Galaxy(smart phone). -Какво всъщност е ръководещо при закупуване на телефон за българина? -Мисля, че това е микс от най-добри функции и цена. Разбира се, че цената е много важна за българския клиент, но също така се търсят и добри, качествени телефони с различни функции, затова и в момента Smart-фони са предпочитани. -В момонета икономическата ситуация не е лека. Как се отрази тя на компанията ви и какво ще се случи в бъдеще? -Естествено цялата телекомуникационна индустрия бе повлияна от кризата. Макроикономическите условия в страната ни повлияха и доведоха до спад в приходите. Средно свиването на приходите е 10%. Ние все още сме много силни и се надяваме, че цялостната икономическа ситуация ще се подобри до началото и средата на другата година. Разбира се, че в такъв момент да предлагаш най-добрата цена е много важно, но според мен това не е достатъчно. Хората търсят и качество.
Визитка
Андреас Майерхофер става главен изпълнителен директор на Мобилтел през юли 2009 г. Началото на неговата кариера е в Telekom Austria AG, където работи основно по стартиращите проекти за Mobilkom Austria. От 1999 г. Майерхофер отговаря за отдел "Обслужване на клиенти" в mobilkom austria. През юни 2004 г. се присъединява към управителния екип на Si.mobil в Словения като главен директор, отговорен за маркетинга, а през август 2006 г. става главен изпълнителен директор. През май 2007 г. става главен маркетингов директор на Мобилтел в България.
Майерхофер е завършил училището по мениджмънт "Св. Гален" в Швейцария.
Tweet |
|
Коментари
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg
Не се учудвам, че няма iPhone-и в Mtel след като шефа на фирмата не знае, че се разграбват от магазините му. Ситуацията, ако не ме засягаше щеше да бъде смешна. Прилича на чакането на опашки за цветни телевизори от едно време. В Mtel ако могат да продадат от нещо 10 бр. зареждат 2 и се радват, че върви търговията.