АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
МТСП настоява за стратегия по корпоративна социална отговорност



МТСП инициира създаването на стратегия по корпоративна социална отговорност и ясно заяви своята позиция като насочи вниманието към този изключително важен въпрос, заяви заместник-министърът на труда и социалната политика Христина Митрева при откриването на конференция „Корпоративната социална отговорност – другото лице на бизнеса”, която се провежда днес.
МТСП ще продължи и занапред да работи по утвърждаване на добри практики, които да променят концепцията за конкурентно способен бизнес на базата на социално отговорно поведение, каза заместник-министър Митрева. В изказването си тя подчерта, че бизнесът все повече се ориентира не само към чисто икономически постижения, но и към постигане на социална значимост, което е новото лице на компаниите. Заместник-министър Митрева постави акцент върху създаването на повече и по-добри работни места, на нови, зелени работни места и зелена икономика.
Форумът се организира от вестник „Пари”. Той представя добрите практики, корпоративната социална отговорност през фокуса на вътрешните комуникации и темата за устойчивото развитие.
Tweet |
|