АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Мърдок: Най-лошото свърши, идва подобрение



Медийният конгломерат News Corp отчете по-ниска печалба за първото тримесечие, каквито бяха и очакванията на Уолстрийт, което накара Рупърт Мърдок да каже, че „най-лошото е свършило” за филмовия, телевизионния и вестникарския бизнес на компанията, предаде АР.
„Има признаци в някои части от нашия бизнес, че дните на стремителен спад са приключили и приходите започват да изглеждат по-добри”, заяви роденият в Австралия главен изпълнителен директор.
Ръстът на печалбата на базираната в Ню Йорк компания е 1% до $2.73 млрд. в сравнение с $2.69 млрд. преди година. Приходите от реклама на звеното Fox Interactive Media, което включва социалната мрежа MySpace, намаляват с 16% на годишна база, а оперативната печалба спада с 11 на сто.
Вестникарската група на News Corp също разочарова със своите финансови резултати, които показаха 35% спад на приходите от реклама на в. Wall Street Journal. Добрата новина е, че посетителите на онлайн версията се увеличават близо два пъти, в сравнение със същото тримесечие на миналата година.
Мърдок намекна, че ще направи достъпа до „най-добрия източник на новини в света“ - онлайн версията на Wall Street Journal – платен. Според него в икономиката, и в частност в рекламния пазар, вече се забелязват признаци на подобрение, след като компаниите рязко съкратиха рекламните си разходи от октомври 2008.
Приходите от реклама на тв каналите на News Corp са намалели с 30% през първото тримесечие, а тези на Wall Street Journal – с 33%.
Tweet |
|