EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

Наградите за PR през 2016

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Наградите за PR през 2016

mail10:06 | 26.05.2016прегледи 1435 коментарикоментари 0


Рекордният брой от 69 проекта се съзстезаваха на финала на 16-тото издание на най-стария конкурс за постижения в сферата на комуникациите. Проекти имаше в 12 от конкурсните категории.

Всички носители на награди по категории:

Корпоративна PR кампания:

1. 20 години Мтел – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел

2. Kamenitza 2016 - Всички за един – да съберем приятелите на по бира - New Moment, реализиран за "Каменица" АД

3. Мтел преплетени линии – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел

Специална награда на КРИБ за проекта проекта PR Кампания за официално представяне и популяризиране на инвестиционна програма „Аурубис България Спектър 2018” в публичното пространство – Chapter 4, реализиран за Аурубис България АД

CSR проект – бизнес сектор

1. Кампания за профилактика на детското зрение - Консултантска къща "От игла до конец", реализиран за Българската марка очила KWIAT

2. Приеми бъдещето – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел

3. От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата – Аll Channels Communication, реализиран за AVON България

Специална награда на b2b Media за проекта "Зелени линии Витоша" – Pure Communication, реализиран за Lidl България

CSR проект – нестопански сектор

1. EarlyBaby.info – „Всичко за недоносените бебета” - Chapter 4, реализиран за Фондация ""Нашите недоносени деца"" с подкрепата на AbbVie

2. 10 години Готови за успех - Фондация "Помощ за благотворителността в България", реализиран за Фондация "Помощ за благотворителността в България"

3. Будителите днес - Заедно в час, реализиран за Заедно в час

PR проект в публичния сектор

1. 5-ти Софийски фестивал на науката - Британски съвет България, реализиран за Британски съвет България

2. Открито за пенсиите - Министерството на труда и социалната политика, реализиран за Министерство на труда и социалната политика

3. Касова бележка – НАП, реализиран за НАП

Зелени комуникации и градска среда

1. Еко Лабиринт – ДеКони, реализиран за Екопак България

2. Стани екогерой, научи всички вкъщи да събират разделно! - ДеКони, реалииран за Екопак България

3. Хвъркати градски типове - Пощенска банка и BBDO Group, реализиран за Пощенска банка

Специална награда на списание “Мениджър” за проекта “Хвъркати градски типове”, реализиран от Пощенска банка и  BBDO Group

PR проект за вътрешни комуникации

1. Мтел Олимпиада 2015 – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел

2. Мтел – Годишна стратегия за брандиране като работодател – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел

3. „На крилете на успеха” - Пощенска банка, реализиран за Пощенска банка

PR проект за продукт или услуга

1. Kamenitza 2016: Париж не е Перник - New Moment, реализиран за Каменица АД

2. Amstel за Добре прекараното време - All Channels Communication, реализиран за Загорка АД

3. ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ – СТАРТ НА 4G УСЛУГИ - Теленор България, реализиран за Теленор България

Специално събитие

1. Beerфест-ът - All Channels Communication, реализиран за Загорка АД

2. Световен ден на околната среда 2015 – Българска мрежа на Глобалния договор на ООН, реализиран за Българска мрежа на Глобалния договор на ООН

3. Mtel Media Masters 2015, Пет сценария за утре – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел

PR проект на медия

1. Търси доброто - БНТ 2, Българска национална телевизия, реализиран за БНТ 2

2. Детска Игриада - Инвестор.БГ, реализиран за Инвестор.БГ

Онлайн кампания или проект

1. Отвличането на Туитър профила на Мтел – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел

2. Популяризиране на мобилното приложение Ex Smoker – ProPR, реализиризан за Софарма

3. Финанси по ноти - BBDO Group, реализиран за Пощенска банка

Имиджмейкинг

1. Animalia – симбиоза на акварел и бронз в природата - ARUNA PR Advisory, реализиран за Изложба Анималия

2. Истинския Вълк от Уолстрийт в България - Related PR, реализиран за Related PR

Специална награда на комисията по етика: проект „5-ти Софийски фестивал на науката”, Британски съвет България, реализиран за Британски съвет България

Специална категория “PR на студентски проект”

1. Вземи усмивка, дари живот! - Виляна Батинова, Цветелина Иванова, ЮЗУ, реализиран за Васил Вълчанов

2. Популяризиране на сайта за театър LoveTheater.bg - Мирена Керезова, реализиран за LoveTheater.bg

3. Here2Help - Група студенти от Нов български университет за курс "Тактики за връзки с обществеността", реализиран за Here2Help

Специална награда на журито на PR приз 2016 за Кампания с принос в приоритетна обществена сфера на проекта "Помощ за българите от Украйна" – студенти от Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий”

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1597