АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Наградите за PR през 2016
Рекордният брой от 69 проекта се съзстезаваха на финала на 16-тото издание на най-стария конкурс за постижения в сферата на комуникациите. Проекти имаше в 12 от конкурсните категории.
Всички носители на награди по категории:
Корпоративна PR кампания:
1. 20 години Мтел – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел
2. Kamenitza 2016 - Всички за един – да съберем приятелите на по бира - New Moment, реализиран за "Каменица" АД
3. Мтел преплетени линии – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел
Специална награда на КРИБ за проекта проекта PR Кампания за официално представяне и популяризиране на инвестиционна програма „Аурубис България Спектър 2018” в публичното пространство – Chapter 4, реализиран за Аурубис България АД
CSR проект – бизнес сектор
1. Кампания за профилактика на детското зрение - Консултантска къща "От игла до конец", реализиран за Българската марка очила KWIAT
2. Приеми бъдещето – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел
3. От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата – Аll Channels Communication, реализиран за AVON България
Специална награда на b2b Media за проекта "Зелени линии Витоша" – Pure Communication, реализиран за Lidl България
CSR проект – нестопански сектор
1. EarlyBaby.info – „Всичко за недоносените бебета” - Chapter 4, реализиран за Фондация ""Нашите недоносени деца"" с подкрепата на AbbVie
2. 10 години Готови за успех - Фондация "Помощ за благотворителността в България", реализиран за Фондация "Помощ за благотворителността в България"
3. Будителите днес - Заедно в час, реализиран за Заедно в час
PR проект в публичния сектор
1. 5-ти Софийски фестивал на науката - Британски съвет България, реализиран за Британски съвет България
2. Открито за пенсиите - Министерството на труда и социалната политика, реализиран за Министерство на труда и социалната политика
3. Касова бележка – НАП, реализиран за НАП
Зелени комуникации и градска среда
1. Еко Лабиринт – ДеКони, реализиран за Екопак България
2. Стани екогерой, научи всички вкъщи да събират разделно! - ДеКони, реалииран за Екопак България
3. Хвъркати градски типове - Пощенска банка и BBDO Group, реализиран за Пощенска банка
Специална награда на списание “Мениджър” за проекта “Хвъркати градски типове”, реализиран от Пощенска банка и BBDO Group
PR проект за вътрешни комуникации
1. Мтел Олимпиада 2015 – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел
2. Мтел – Годишна стратегия за брандиране като работодател – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел
3. „На крилете на успеха” - Пощенска банка, реализиран за Пощенска банка
PR проект за продукт или услуга
1. Kamenitza 2016: Париж не е Перник - New Moment, реализиран за Каменица АД
2. Amstel за Добре прекараното време - All Channels Communication, реализиран за Загорка АД
3. ТЕЛЕНОР БЪЛГАРИЯ – СТАРТ НА 4G УСЛУГИ - Теленор България, реализиран за Теленор България
Специално събитие
1. Beerфест-ът - All Channels Communication, реализиран за Загорка АД
2. Световен ден на околната среда 2015 – Българска мрежа на Глобалния договор на ООН, реализиран за Българска мрежа на Глобалния договор на ООН
3. Mtel Media Masters 2015, Пет сценария за утре – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел
PR проект на медия
1. Търси доброто - БНТ 2, Българска национална телевизия, реализиран за БНТ 2
2. Детска Игриада - Инвестор.БГ, реализиран за Инвестор.БГ
Онлайн кампания или проект
1. Отвличането на Туитър профила на Мтел – Мтел и All Channels Communication, реализиран за Мтел
2. Популяризиране на мобилното приложение Ex Smoker – ProPR, реализиризан за Софарма
3. Финанси по ноти - BBDO Group, реализиран за Пощенска банка
Имиджмейкинг
1. Animalia – симбиоза на акварел и бронз в природата - ARUNA PR Advisory, реализиран за Изложба Анималия
2. Истинския Вълк от Уолстрийт в България - Related PR, реализиран за Related PR
Специална награда на комисията по етика: проект „5-ти Софийски фестивал на науката”, Британски съвет България, реализиран за Британски съвет България
Специална категория “PR на студентски проект”
1. Вземи усмивка, дари живот! - Виляна Батинова, Цветелина Иванова, ЮЗУ, реализиран за Васил Вълчанов
2. Популяризиране на сайта за театър LoveTheater.bg - Мирена Керезова, реализиран за LoveTheater.bg
3. Here2Help - Група студенти от Нов български университет за курс "Тактики за връзки с обществеността", реализиран за Here2Help
Специална награда на журито на PR приз 2016 за Кампания с принос в приоритетна обществена сфера на проекта "Помощ за българите от Украйна" – студенти от Великотърновски университет „Св. Св. Кирил и Методий”
Tweet |
|