EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Наградите на Българските рекламодатели 2017

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Наградите на Българските рекламодатели 2017

mail06:35 | 08.10.2017прегледи 11216 коментарикоментари 0


9 кампании бяха отличени в Наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) – BAAwards 2017. Общо осем отборни и една индивидуална награда бяха раздадени в рамките на гала вечерта на 5 октомври. Четвъртото издание на BAAwards за изключителни постижения в маркетинговите комуникации отличи победители в следните състезателни категории: Нов продукт, Новa услуга, Нов корпоративен бранд,  Продуктов ребрандинг, Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара, Нововъдение в услуга и повторно пускане на пазара, Активиране на бранд, Корпоративна социална отговорност и спонсорства.

Победителите по категории са:

Категория Нов продукт – екипна награда победител: Загорка с кампания „Крадецът на Ябълки. Стиска ли ти?. На второ място се нареди Санофи с кампания „Да се наспиш добре с Magne B6 Лека Нощ“.

В категорията Нов продукт индивидуална награда отиде при Леонора Христова от Юниливър с кампания „Baby Dove: няма перфектни майки, само истински!

Категория Нова услуга – екипна награда победител: Пощенска банка с кампания „Повече днес“, второ място: Мобилтел с кампания „Mtel 4G-лансиране на 4G мрежа от Мтел“

Категория Нов корпоративен бранд - най-добър маркетингов екип: Мобилтел за бранда „МТЕЛ СПОРТ“.

Категория Продуктов ребрандинг - най-добър маркетингов екип: Захарни заводи с кампания „Сладки времена - любимите локум и халва от Захарни заводи“.

Категория Нововъведение в продукт и повторно пускане на пазара - екипна награда: Кока-кола с кампания „Coca-Cola No Sugar“.

Категория Нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара - най-добър маркетингов екип победител: Първа инвестиционна банка с кампания „Дигитална карта от Fibank“. 

Категория Активиране на бранд (най-оспорваната категория) – най-добър маркетингов екип: Декатлон с кампания „DECATHLON BOX OFFICE“. На второ място се класира екипът на Тойота с кампания „Toyota Hybrid. Защото знам“.

Категория Корпоративна социална отговорност и спонсорства - най-добър маркетингов екип: Mediapool с кампания „Ти си това, което четеш“

Тази година в BAAwards постъпиха рекорден брой заявки – 43, което е с 20% повече спрямо миналата година. Кандидатури подадоха 18 компании, а броят на наградените организации, не-членове на БАР също е рекорден: 3.

„Тази година наградите се проведоха под мотото Raising the БАР и летвата наистина беше вдигната високо. Не само броят на заявките расте всяка година, но качеството им също става все по-високо. За това говори средната оценка на конкурса, която достигна до 22,77т. (при максимални 30т.) спрямо 21,76т. за миналата година. Това означава, че доверието и значимостта на конкурса “BAAwards” расте. Наградите в BAAwards са показател за висок професионализъм и отличават най-добрите кампании, които трасират пътя на развитие на целия сектор на маркетинговите комуникации в България. Конкурсът събира и представя уникално ноу-хау, което може да ползва всеки маркетолог и рекламодател“, отбеляза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Трейлър на руския игрален "ВЫЗОВ", заснет в Космоса

13:39 | 03-09-23 | 6203
30391