АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Най-гледаните tv-предавания за последните дни
За първите три месеца на годината 27 ефирни и кабелни канала, включени в мониторинга на агенция TNS/TV Plan* са продали реклама за 133 млн. лв.
Почти 54 млн. лв е получила bTV, Нова телевизия – 34 млн. лв, Diema – 6.2 млн.лв., FoxLife – 4.4 млн.лв., Pro.bg – 3.3 млн.лв. БНТ 2.3 млн.лв.
Най-рейтинговото предаване в българския телевизионен ефир в седмицата от 19-25 април е „България търси таланти” на bTV, показват данните на агенция TNS/TV Plan.
То е гледано от 625 хиляди зрители на възраст от 25 до 54 години и е с рейтинг от 19.8% от зрителската аудитория в този времеви пояс в понеделник.
Следващите по гледаемост предавания на медията са турският сериал Листопад /между 17% и 19% в зависимост от деня/, българският сериал „Стъклен дом” /18.8%/, „Комиците” /15.9%/, ”Пълна лудница”/10.3%/, „Шоуто на Слави” /13%/ и „Господари на ефира” /7.7% за късното предаване от 23:30/.
Най-гледаните предавания на Нова телевизия за същия период са Big Brother Family-Истината с 10.9% и 346 хиляди зрители, излъчено в неделя.
Big Brother Family-Live събира 10.3% , Big Brother Family, излъчвано през делничните дни, получава 9.1%.
Новото предаване на Нова телевизия - „Шоуто на Иван &Андрей” постига между 5.3% и 7.1% от аудиторията или между 167 и 226 хиляди зрители в съответния часови пояс.
Сред информационните емисии лидер са „Новини” на bTV с 14.6-16% в зависимост от деня и със зрителска аудитория между 462 и 506 хиляди зрители.
„Календар” на Нова телевизия получава 6.3% /късната емисия в неделя/ и 5% /в по-ранния часови пояс/ през седмицата, а „По света и у нас” на БНТ е с 4.4%.
Сред предаванията на БНТ „Панорама” събира 3.5%, а „Референдум” - 3.1%.
„На четири очи” по Нова телевизия постига 4.3%, а „Сеизмограф” на bTV – 4.4% .
Сутрешните блокове на трите водещи телевизии разпределят аудиторията по следния начин:
„Тази сутрин” на bTV постига 5.8% /през седмицата/ или 183 хиляди зрители на ден, „Денят започва” на БНТ е с 1.2% или 38 хиляди, а „Здравей, България” е с 1.6% и 49 хиляди зрители.
*С любезното съдействие на медийна агенция Аргент.
Tweet |
|