АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Най-голяма рекламна агенция очаква стабилна 2010
![mail](/img/mail.png)
![прегледи](/img/views.png)
![коментари](/img/comments.png)
Най-голямата рекламна агенция в света - WPP - отчете спад от 11 % на печалбата си за 2009 г., достигнала до £663 млн. ($1 млрд.) в резултат на икономическия спад, засегнал сериозно рекламния бизнес, съобщава BBC.
Изпълнителният директор сър Мартин Сорел коментира пред BBC, че изминалата година е била част от „бездната”. Според него най-лошото е преминало и след като в неговата компания са били съкратени стотици служители през изминалата година, но сега отново се наемат нови служители.
Очакванията на WPP са 2010 г. да бъде една стабилна година.
„Въпреки, че 2009 г. беше „брутална”, рекламната група коригира разходната си част след първите шест трудни месеца,” коментираха от компанията.
Прогнозите са, че приходите през тази година ще са предимно от страните от групата на БРИК - Бразилия, Русия, Индия и Китай, отбелязва BBC.
Освен Зимните олимпийски игри във Ванкувър, сред големите събития, от които WPP очаква значителни приходи през 2010 г., са азиатските игри в Гуанджоу, Китай и FIFA World Cup в Южна Африка.
Tweet |
|