АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Най-ефективните реклами и кампании
14:45 | 30.05.2013 887 коментари 0
Четири златни, още толкова сребърни и три бронзови награди бяха присъдени на най-ефективните реклами и кампании у нас, заради идеите, които работят. Финалистите бяха селектирани от журито на шестия фестивал Effie България - отличаващ най-значимите постижения в маркетинговите комуникации, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции /БАКА/.
Победителите в тазгодишното издание по категории са: В категория „Стоки“Златна награда: „До последната семка“, клиент: THE BAKERS, агенция: NOBLEGRAPHICS ,Медиа агенция: Virus StandPoint Media.
Сребърна награда: Кампанията „Къде е Мариан?“ , клиент: Загорка АД, агенция: Ogilvy Group.
Бронзова статуетка: „Зимното предложение на ДЗП“, клиент: Данон България, агенция: New Moment New Ideas Company. В категория „Услуги“
Сребро за „VIVACOM TV Все едно си там II“, клиент: VIVACOM, агенция: New Moment New Ideas Company, медиа агенция: Archer Ideas. Бронз за „Приказки“, клиент: Societe Generale Експресбанк, агенция: Havas Worldwide Sofia, медиа агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД . В категория „Промоции“
Златна награда: „Pepsi Grand Party Race“, клиент: Куадрант Бевъриджис, агенция: ББДО Груп/Графити ББДО, медиа агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД .
Сребърна награда: Snickers Football, клиент: Марс България, агенция: ББДО Груп/Графити ББДО.
Бронзовата награда: „Играй по твой вкус“, клиент: Ital Food, агенция: iNTOiT. В категория „Корпоративни комуникации“
Златна награда: „Само кажи благодаря“ – GLOBUL, агенция: Ogilvy Group, медиа агенция: Mindshare / Ogilvy Group . В категорията „Социална, медийна, политическа“
Златна награда: „Да изчистим България за един ден“ - клиент: БТВ Медиа Груп ЕАД, агенция: ББДО Груп/Графити ББДО, медиа агенция: ББДО Груп/Медия Дайрекшън ОМД.
Сребро: „Отива една жена при лекаря“, клиент: Асоциация на Пациентите с Онкологични Заболявания, агенция: reforma.
В рекламния национален конкурс взеха участие реклами и рекламни кампании, създадени за и реализирани в България в периода 01.01.2012 - 31.03.2013 г., които се състезаваха в пет категории: Стоки; Услуги; Промоции; Корпоративни комуникации и Социална, медийна, политическа. Заявките бяха оценявани от жури в състав: Ани Ангелова /Marketing Director - Nova Broadcasting Group (part of MTG group)/; Василиса Младенова /Директор Бизнес Развитие - New Moment New Ideas Company/; Весела Димова /Директор „Продажби” - бТВ Медия Груп/; Грета Колева-Хикова /Ръководител oтдел „Комуникационни консултации” – BBDO Group/; Дарина Иванова /Заместник-Изпълнителен Директор - Publicis Sofia/; Иво Алтънов /Управляващ директор – noblegraphics/; Красимир Папазов /Директор Бизнес развитие - Огилви Груп София/; Кристина Влахова /Управляващ директор - Intellecta Srl и CSA Celebrity Speakers/; Люба Апостолова /Медиа директор - Huts JWT/; Мартин Димитров /Творчески директор – reforma/; Марчела Абрашева /Регионален Директор Югоизточна Европа - TNS BBSS South East Europe/; Невена Бацелова /Маркетинг мениджър - БНП Париба С.А. - клон София/; Петя Стоянова /Управляващ съдружник - Консултантска фирма Power Brand/; Светлана Проданова /Байерсдорф България; Председател - Българска асоциация на рекламодателите/; Стефан Хинков /Директор Продукти и услуги - Близу Медиa енд Броудбенд - blizoo/; Стоян Михайлов /Управител - Kонсултантска агенция Джънкшън България/. Всяка наградена кампания или финалист в Effie България 2013 е включена в статистиката на Effie Index Worldwide. Наградите EFFIE, създадени през 1968 от Американската маркетингова асоциация, са символ на доказана ефективност на рекламата и оценка за партньорството „клиент-агенция”. В наши дни Effie награждава ефективността навсякъде по света с ежегодните North America, Global, Euro и Middle East/North Africa Effie конкурси и над 40 национални Effie програми.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg