АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Най-лоялни са клиентите на Toyotа
В САЩ най-лоялни клиенти има Toyota. Средно 63 процента от собствениците на автомобил от марката си закупуват отново Toyota - най-висок резултат от години насам.
Съвсем близко до първенеца на второ място се подрежда Subaru. 61 процента от собствениците на тази марка са склонни да си купят отново Subaru за следващ автомобил. Челната тройка се допълва от друг японски гигант - Honda. Тук процентът е само с един пункт под този на втория в класирането - 60 процента.
Тъй като проучването обхваща американския пазар, на четвърто място логично попада Ram - специализиран бранд на FCA, който продава пикапи. 54 процента от собствениците на Ram биха си купили отново автомобил с такава марка.
След това в класирането се нареждат Chevrolet, Chrysler, Smart, Dodge, Mitsubishi и Fiat./Autoclub.bg
Tweet |
|