EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Най-силните марки на българския пазар

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Най-силните марки на българския пазар

mail12:05 | 27.05.2021прегледи 1284 коментарикоментари 0


Световната интернет търсачка Google за пореден път не отстъпва лидерската позиция сред най-силните марки в България,а „Девин“за първи път е на чело сред българските брандове.

Това показа резултатът от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands. Проучването се провежда за осми пореден път у нас, по повод на новото издание на промоционалната програма Superbrands Bulgaria 2021/2022.

Само още един български бранд bTV, е в престижната класация Топ 20. За целите на изследването номинираните марки бяха позиционирани в 27 категории.

Глобалната организация предоставя право само на квалифицираните брандове да участват в официалната публикация за България за 2021/2022г.,както и да използват официалния символ на Superbrands в своите маркетингови и публични комуникации, за да демонстрират  сред потребителите и партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.

Участието в промоционалната програма Superbrands е само по покана на организацията.

Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands.

Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури–Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет.

Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.Членовете на борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти.

Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.

В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands:Superbrandеs марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите.Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, признават потребителите и искат да ги притежават.

Superbrand трябва да демонстрира:

Качество:Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?

Надеждност:Ползва ли се с доверие брандът ,поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?

Различие:Добре ли  е позната марката в своя сектор?  Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности,които я правят уникална на пазара

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg