АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Най-силните марки на българския пазар
Световната интернет търсачка Google за пореден път не отстъпва лидерската позиция сред най-силните марки в България,а „Девин“за първи път е на чело сред българските брандове.
Това показа резултатът от независимото проучване на потребителския сегмент на българския пазар по инициатива на световната организация Superbrands. Проучването се провежда за осми пореден път у нас, по повод на новото издание на промоционалната програма Superbrands Bulgaria 2021/2022.
Само още един български бранд bTV, е в престижната класация Топ 20. За целите на изследването номинираните марки бяха позиционирани в 27 категории.
Глобалната организация предоставя право само на квалифицираните брандове да участват в официалната публикация за България за 2021/2022г.,както и да използват официалния символ на Superbrands в своите маркетингови и публични комуникации, за да демонстрират сред потребителите и партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.
Участието в промоционалната програма Superbrands е само по покана на организацията.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички страни, реализиращи програмата Superbrands.
Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури–Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет.
Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите.Членовете на борда не получават материално възнаграждение, те не оценяват марка, с която са свързани, или брандове на свои конкуренти.
Партньор на Superbrands в провеждането на националното гласуване на потребителите в интернет е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria.
В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands:Superbrandеs марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите.Тези преимущества, съзнателно или несъзнателно, признават потребителите и искат да ги притежават.
Superbrand трябва да демонстрира:
Качество:Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
Надеждност:Ползва ли се с доверие брандът ,поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?
Различие:Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности,които я правят уникална на пазара
Tweet |
|