АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Най-скъпите брандове
Марката на американския технологичен гигант Apple, която се оценява на $87,3 млрд., зае първо място в тазгодишната класация на 500-те най-скъпи търговски марки в света, изготвена от консултантската компания Brand Finance Canada, /тук може да се види цялата класация/, предаде ИТАР-ТАСС.
Според канадските експерти след Apple се нарежда марката Samsung, която се оценява на $58,7 млрд., следвана от Google - $52,1 млрд., Microsoft - $45,5 млрд., търговската верига Wal-Mart Stores - $42,3 млрд., IBM - $37,7 млрд., General Electric - $37,2 млрд., веригата за интернет търговия Amazon - $36,8 млрд., Coca-Cola - $34,2 млрд. и американски телекомуникационен гигант Verizon - $30,7 млрд. В първата стотица на най-скъпите марки се оказват и две марки на канадски банки - Toronto-Dominion Bank, която заема 90-то място и се оценява на $10,4 млрд. и Royal Bank Canada, която е на 91-во място с марка за $10,2 млрд. Миналата година тези банки заемаха съответно 107 и 103 място. В класацията от 500 марки само 14 са канадски търговски марки. От руските марки в класацията на 63 място се нарежда Сбербанк ($14,1 млрд.), на 122 място е Газпром ($8,3 млрд.), на 218 място е Лукойл ($5,1 млрд.), на 232 място- Билайн ($4,8 млрд.), на 256 място Роснефт ($4,4 млрд.), на 346 място търговската мрежа Магнит ($3,4 млрд.), на 361 място МТС ($3,3 млрд.) и на 433 място Мегафон ($2,8 млрд.).
снимка:компанията
Tweet |
|