АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Най-скъпите търговски марки за 2013
Най-скъпата търговска марка в света през 2013 година е компанията Apple, съобщи "Ню Йорк таймс". Изданието отбелязва, че тазгодишната класация е забележителна не само с това, че е оглавена от компютърния гигант Apple, но и с това, че за първи път от 14 години Coca-Cola е минала от първа на трета позиция.
През тази година позициите са си подобрили компаниите от технологичния сектор. Корпорация Google се е качила от четвърто на второ място. В десетте най-скъпи марки са влезли още Microsoft, Intel и Samsung Electronics. Според специалистите класацията на най-скъпите марки се определя до голяма степен от това, че технологичните компании влияят на живота на хората и от това как си взаимодейства, отбелязва изданието.
Марката на Apple, според експертите на американската консултантска агенция Interbrand, която представя тази годишна класация, струва 98,3 милиарда долара. Това е с 28% повече от миналогодишната оценка. С 2% е поскъпнала и търговската марка на Coca Cola, но това не е било достатъчно, за да изпревари производителя на iPhone и iPad.
Tweet |
|