EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Най-търсените български храни + напитки

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Най-търсените български храни + напитки

mail06:30 | 29.02.2016прегледи 3413 коментарикоментари 0


Български храни и вина надделяха в конкурса „Изборът на потребителя“, който се проведе в рамките на международните изложби „Винария“ и „Фудтех“ в Пловдив. Те грабнаха 11 от общо 19-те награди, присъдени от посетители след дегустации, като се конкурираха с участници в изложбата „Вкусове от Италия“.  Надпреварата се организира по инициатива на Международен панаир Пловдив в партньорство с Университета по хранителни технологии.

    Българските производители заслужиха признанието на потребителите с традиционни продукти.  Финалисти станаха: пълнозърнест хляб от лимец на „Дон Батон“, сокове от ябълка, круша и дюля на „Маршал 91“, краве сирене на „Милк груп“, сусамова халва на „Дюсена“, сладко от боровинки на „Атлантик Ко“, горнооряховски суджук на фирма  „Стефанов – Ив. Стефанов - 04” и овче сирене „Кефалотири“ на „Сариева къшла“.  Награда получи и фирма  „Сирио бул“ за тигани с  с незалепващо иновативно покритие от лава.

    Сред вината бяха отличени: бяло вино шардоне на изба „Малката звезда“, розе на „Винпром Карнобат“, червено вино сира на „Винзавод Асеновград“.

    Кулинарите от Италия грабнаха вниманието с  необичайни пасти – от шамфъстък и от артишок, с бяло кафе арабика, лимонов биозехтин, бадемови сладки, дайджестив, сурово сушен салам и сирене пармеджяно реджано, отлежавало 24 месеца.

    Резултатите от конкурса потвърдиха констатацията на специалисти и участници във  „Фудтех“, че българските хранителни продукти си връщат доверието на потребителите и отново ставата предпочитани за трапезата. Обратът стана възможен, след като производителите започнаха да  съчетават автентични суровини и начини за приготвяне  с  модерни технологии и техника, за да отговорят на съвременните стандарти и изисквания на пазара. Така се стигна до триумфа на нашите храни на изложбата.

    „Винария“ и „Фудтех“ бяха част от мегафорум за агробизнес, вино и храни. Той е единствената по рода си проява на Балканите за съвместно провеждане  на изложения, свързани със  селското стопанство, лозарството и винарството, хранителната индустрия. Над 670 компании от 29 държави показаха новости за тези отрасли в дните  от 24 до 28 февруари в Международен панаир Пловдив.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg